پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشكی تبریز برای خرید محصولات فناورانه حوزه پزشكی

پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشكی تبریز برای خرید محصولات فناورانه حوزه پزشكی

پرسی بلاگ: رئیس دانشگاه علوم پزشكی تبریز اظهار داشت: نخستین محصولی را كه فناوران و صاحبان ایده استان در حوزه پزشكی طراحی و تولید می كنند، خریداری می نماییم.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محمدحسین صومی درحاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی، اظهار نمود: از غرفه ها و بخش های در رابطه با رشته های پزشكی و دانشگاه علوم پزشكی بازدید كردیم، دیدن جوانان و صاحبان ایده ای كه بدون هیچ چشم داشتی در جهت ارتقای فناوری و دانش كشور گام بر می دارند، برای ما بسیار جالب توجه و تحسین برانگیز است.
وی در مورد حمایت دانشگاه علوم پزشكی تبریز از شركت های دانش بنیان و صاحبان ایده، تصریح كرد: این دانشگاه علاوه بر اینكه به صورت نرم افزاری و سخت افزاری به شركت های دانش بنیان كمك می نماید، نخستین محصول در رابطه با رشته های پزشكی را كه شركت های دانش بنیان طراحی و تولید می كنند، خریداری نموده و به صورت آزمایشی به كار می گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی تبریز اضافه كرد: بر این باور هستیم كه با خرید این محصول حداقل می توانیم هزینه های اولیه این شركت ها در حوزه تولید محصول را تامین نماییم و این خود می تواند كمك بزرگی در ابتدای راه این فناوران باشد.
صومی با اشاره به اینكه هم اكنون بیشتر از ۲۰ شركت دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشكی به ثبت رسیده است، تصریح كرد: ما با هدف افزایش تعداد شركت های دانش بنیان، شورای فناوری متشكل از اساتید را با انگیزه حوزه فناوری دانشگاه علوم پزشكی و همینطور سایر دانشگاه های مرتبط بوجود آورده ایم.
وی افزود: این كار با هدف هم افزایی اساتید و صاحبان ایده شكل گرفته است تا بتوانیم با برگزاری رویدادهایی فناورمحور نیازسنجی كرده و به صاحبان ایده در جهت تولید محصولات مورد نیاز در حوزه پزشكی یاری رسانیم.



1397/08/15
14:41:55
5.0 / 5
4737
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ