اعلام نامزدهای بخش داستان بلند و رمان جایزه ی شهید اندرزگو

اعلام نامزدهای بخش داستان بلند و رمان جایزه ی شهید اندرزگو

پرسی بلاگ: دبیرخانه‌ی اولین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی و مردمی شهید اندرزگو، اسامی نامزدهای بخش داستان بلند و رمان خودرا اعلام نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، اسامی نامزدهای بخش داستان بلند و رمان این رویداد به شرح زیر است:
«اوسنه‌ی گوهرشاد» نوشته‌ی سعید تشكری/ انتشارات به نشر
«عاشقی به سبك ون گوگ» نوشته‌ی محمدرضا شرفی خبوشان/ انتشارات شهرستان ادب
«گرگ سالی» نوشته‌ی امیرحسین فردی/ انتشارات سوره‌ی مهر
«مستوری» نوشته‌ی صادق كرمیار/ انتشارات جمكران
«من پسر شاه نیستم» نوشته‌ی اصغر فكور/ انتشارات موزه‌ی عبرت
«وقت معلوم» نوشته‌ی مهدی كفاش/ انتشارات شهرستان ادب
شش نامزد نهایی بخش داستان بلند و رمان این جایزه، از میان بالغ بر ۶۵ كتاب داستانی ارزیابی شده توسط داوران منتخب، معرفی شده اند. آثار نامزد این بخش هم اكنون به قسمت آرای نخبگانی راه یافته اند و مقرر است در مرحله‌ی نهایی نیز ده نفر از نخبگان حوزه‌ی ادبیات داستانی بزرگ سال، آنان را به داوری و رأی بگذارند تا در نهایت، از دو اثری كه بیشترین تعداد آراء را كسب كرده اند، در مراسم اختتامیه‌ی جایزه‌ی شهید اندرزگو تقدیر گردد.
ذكر این نكته لازم است كه نخستین دوره‌ی جایزه ادبی و مردمی «شهید اندرزگو» با محوریت مبارزه‌ی ادبی با تحریف تاریخ معاصر و همین طور بیان حقایق و روشنگری درباره‌ی رژیم پهلوی، در سه بخش داستان بلند و رمان بزرگ سال، داستان كودك و نوجوان و نیز روایت تاریخ در دستور برگزاری است.
همچنین آثار تولیدی شامل نشر و بازنشر در سال های ۹۶، ۹۵ و ۹۷ كه دارای درون مایه‌ی مدنظر جایزه بوده اند، در این دوره از جایزه شركت داده شده و به رقابت پرداخته اند.
این جشنواره به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حمایت و همكاری مركز اسناد انقلاب اسلامی، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا، انجمن قلم ایران، نهاد كتابخانه های عمومی كشور، حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی و مؤسسه‌ی فرهنگی شهرستان ادب برگزار و طی مراسمی نیز سوم شهریور در حوزه هنری برگزیدگان خودرا خواهد شناخت.
برگزیدگان جایزه‌ی شهید اندرزگو در آیین سالانه‌ی اهدای این جایزه همزمان با روز یكشنبه، سوم شهریور ساعت ۱۷ در حوزه هنری، معرفی و تجلیل خواهند شد. به برگزیدگان، علاوه بر جوایز نقدی، معنوی و فرهنگی، لوح یادبود و نشان جایزه‌ی شهید سیدعلی اندرزگو اهدا می شود.


منبع:

1398/05/27
13:10:56
5.0 / 5
5034
تگهای خبر: آثار , تولید , جشنواره , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ