در غرفه انتشارات چكه برگزار می شود

جشن امضای سه قصه اومبرتو اكو با حضور مترجم كتاب

جشن امضای سه قصه اومبرتو اكو با حضور مترجم كتاب

به گزارش پرسی بلاگ جشن امضای كتاب سه قصه نوشته اومبرتو اكو با حضور مترجم این كتاب، غلامرضا امامی، محسن هجری و بیوك ملكی یازدهم اردیبهشت در غرفه انتشارات چكه در نمایشگاه كتاب برگزار می گردد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رونمایی و جشن امضای كتاب «سه قصه» نوشته اومبرتو اكو با حضور مترجم این كتاب، غلامرضا امامی، محسن هجری، نویسنده و بیوك ملكی، شاعر روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در غرفه انتشارات چكه در نمایشگاه كتاب برگزار می گردد.كتاب «سه قصه» با دیباچه و ترجمه غلامرضا امامی از زبان اصلی ایتالیایی و پرداخت حق كپی رایت به فارسی انتشار یافته است.این اثر شامل سه قصه از اومبرتو اكو است و با نقاشی هایی از اوجینو كارمی هم همراه می باشد. قصه اول با نام «بمب و ژنرال» داستانی است از زبان اتم های بیچاره ای كه داخل بمبی اسیرند و فرمانده و ژنرالی كه می خواهند به هر بهانه جنگی به پا كنند اما اتم ها با همدلی نقشه آنرا نقش برآب می كنند.قصه دوم با عنوان «سه فضا نورد» داستان سفر سه فضانورد مشكوك است كه با سفری به مریخ دیداری با ساكنان مریخ می كنند.قصه سوم هم با عنوان «كره ای دیگر» قصه امپراطور مغرور و متكبری است كه می خواهد به زور تمدن را به كره خوشبخت دیگری صادر كند.اومبرتو اكو درباره سه قصه گفته است: «این اثر كتابی برای بچه ها، بزرگ ها و همه كسانی كه به قصه نیاز دارند.»اومبرتو اكو (زاده ۵ ژانویه ۱۹۳۲- درگذشته ۱۹ فوریه ۲۰۱۶) نشانه شناس، فیلسوف، متخصص قرون وسطی، منتقد ادبی و رمان نویس ایتالیایی بود.
كتاب «سه قصه» كه مدتی نایاب بود به مناسبت نمایشگاه كتاب، تجدید چاپ شده است. این كتاب در غرفه انتشارات چكه واقع در بخش ناشران كودك و نوجوان، سالن B، غرفه شماره ۱۱۸ در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. شركت در این مراسم برای عموم علاقه مندان آزاد است.

1398/02/10
13:34:34
5.0 / 5
4941
تگهای خبر: ترجمه , شركت , كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ