توسط نشر نگاه؛

آلوت به چاپ چهارم و داستان دو شهر به چاپ هفتم رسید

آلوت به چاپ چهارم و داستان دو شهر به چاپ هفتم رسید

پرسی بلاگ: دو كتاب آلوت و داستان دو شهر توسط نشر نگاه به چاپ های چهارم و هفتم رسیدند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، انتشارات نگاه اخیرا دو عنوان از كتاب های مربوط به ادبیات ایران و جهان خودرا تجدید چاپ كرده است. یكی از این كتاب ها رمان ایرانی «آلوت» نوشته امیر خداوردی است كه دومین كتاب این نویسنده جوان شمرده می شود.
داستان این رمان درباره یك روحانی سلفی و تربیت كننده نیروهای انتحاری است. چاپ اول این رمان در سال ۹۶ ارائه شد و حالا به چاپ چهارم رسیده است.
چاپ چهارم این كتاب با ۲۳۲ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه شده است.
كتاب دیگری كه این ناشر تجدید چاپ كرده، «داستان دو شهر» نوشته چارلز دیكنز است كه با چاپ هفتم به بازار نشر عرضه شده است. ترجمه این اثر توسط ابراهیم یونسی انجام شده و سال ۹۴ نسخه های چاپ چهارمش به بازار نشر آمدند.
داستان این رمان در شهرهای لندن و پاریس و در برهه زمانی قبل از انقلاب فرانسه و روزهای انقلاب جریان دارد. این كتاب یكی از پرفروش ترین آثار ادبی جهان است كه تاكنون بیشتر از ۲۰۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.
در «داستان دو شهر» جوانی كشاورز زاده تحت تعالیم اشرافی گری فرانسوی قرار می گیرد. این اتفاق در سال هایی اتفاق می افتد كه نزدیك به انقلاب فرانسه هستند. چارلز دیكنز در ادامه وارد داستان انقلاب فرانسه می شود و خشونت انقلابیون را نسبت به طبقه اشراف به تصویر می كشد. یكی از شخصیت هایی كه داستان در برهه انقلاب به سمتش می رود، مردی به نام چارلز دارنه یك اشراف زاده فرانسوی است كه با وجود شخصیت مثبت اش قربانی انقلاب می شود. دیگر شخصیت مهم این داستان، سیدنی كارتن یك وكیل انگلیسی است كه با وقوع انقلاب فراری می شود تا زندگی نامطلوب اش را با عشق ورزیدن به همسر چارلز دارنه نجات دهد...
چاپ هفتم این كتاب هم با ۴۸۰ صفحه و قیمت ۵۵ هزار تومان عرضه شده است.

1397/11/16
13:47:57
5.0 / 5
4533
تگهای خبر: آثار , ترجمه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ