افزایش ۱۲۸ درصدی استرداد متهمان در خارج از كشور

افزایش ۱۲۸ درصدی استرداد متهمان در خارج از كشور

به گزارش پرسی بلاگ رئیس پلیس بین الملل ناجا از رشد ۱۲۸ درصدی استرداد مجرمان بین المللی در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار هادی شیرزاد درباره رسیدگی به شكایت شاكیان و استرداد مجرمان بین المللی، تصریح كرد: شعار سازمان اینترپل "نا امن كردن جهان برای مجرمان" است و پلیس بین الملل ناجا همواره این مورد را مد نظر قرار داده است.
وی با اشاره به اینكه تدابیر فرمانده نیروی انتظامی همواره در دستور كار پلیس بین الملل ناجا است، اضافه كرد: متهمان بین المللی به افترا قتل، كلاهبرداری، تحصیل مال نامشروع، اختلال در نظام اقتصادی و صدور چك بلامحل از جانب كاركنان پلیس بین الملل تحت پیگرد قرار دارندكه بعد از ردیابی، شناسایی، دستگیری به جمهوری اسلامی ایران مسترد می شوند به گونه ای كه در ۹ ماهه امسال، شاهد رشد ۱۲۸ درصدی استرداد متهمان از ۹ كشور و بالعكس بوده ایم.
رئیس پلیس بین الملل ناجا در خاتمه اظهار داشت: با عنایت به پروتكل های سازمان اینترپل و تلاش همكارانم، تمام تلاش ما بر این است هیچ متهمی نتواند از قانون بگریزد و حتی فراتر از مرزهای كشور هم باید منتظر دستان پر قدرت قانون باشد.

دبیر خبر: زهرا روزبروزی


1397/10/25
16:21:52
5.0 / 5
4483
تگهای خبر: بین المللی , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ