معاون كمیته امداد تهران اعلام كرد

مهلت دریافت نذورات غذایی ویژه تاسوعا و عاشورا امروز آخر می یابد

مهلت دریافت نذورات غذایی ویژه تاسوعا و عاشورا امروز آخر می یابد

پرسی بلاگ: معاون توسعه مشاركت های مردمی كمیته امداد استان تهران از استقرار میز ویژه كمیته امداد برای جذب حامیان و نذورات مردم در هیئت های عزاداری تهران اطلاع داد.


محمدهادی سیف در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینكه در روزهای محرم و بخصوص تاسوعا و عاشورا، همكاران كمیته امداد در هیئت ها برای جذب حامی و دریافت كمك های مردمی حضور دارند، اضافه كرد: اگر كمك های مردمی به شكل نقدی باشند امكان توزیع آنها سریع تر و راحت تر خواهد بود. این نمایندگان در هیئت های بزرگتر شهر تهران مثل امام زاده علی اكبر چیذر، امام زاده صالح، مسجد ارگ، هیئت رزمندگان اسلام و... حضور دارند و آماده جذب نذورات مردمی هستند.
ایشان در ادامه خاطرنشان كرد: در صورتیكه نذورات شامل اقلام غذایی خام مثل گوشت قرمز و... باشد، خیران باید تا امروز به كمیته امداد اعلام كنند تا اعضای كمیته برای آماده سازی و توزیع، به آنها كمك كنند. پس از هماهنگی های لازم، فرایند توزیع اقلام غذایی برای تاسوعا و عاشورا پیش بینی و انجام می گردد. برخی از مناطق بخشی از این كار انجام شده و تعدادی از خیرین و حامیان كه از قبل اطلاع رسانی كرده اند، با كمك كمیته امداد این نذورات را توزیع كردند.
معاون توسعه مشاركت های مردمی كمیته امداد استان تهران ضمن تشریح روش های دریافت نذورات مردمی هم اظهار داشت: افراد می توانند در مراحل مختلف توزیع یا آماده سازی نذورات مشاركت و نظارت كنند. به صورتی كه تا كنون خیلی از بانیان خیر و خانواده آنها در فرایند آماده سازی و توزیع نظارت و همكاری كرده اند كه بسیار پسندیده است.
سیف افزود: خیران می توانند نذورات نقدی خویش را با استفاده از تلفن گویای ۷۳۵۵ و انتخاب كد نذورات اهداء كنند. با استفاده از این تلفن هرگونه پرداخت به درگاه بانك متصل و انجام می گردد. خیران همینطور می توانند كد دستوری # ۱*۸۸۷۷* را هم شماره گیری كنند.



1397/06/27
13:49:06
0.0 / 5
4486
تگهای خبر: اطلاع رسانی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ