بنیاد حفظ آثار اعلام كرد؛

روز شهید فرصت مغتنمی برای تکریم خانواده شهدا است

روز شهید فرصت مغتنمی برای تکریم خانواده شهدا است

پرسی بلاگ: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای تکریم خانواده شهدا عنوان نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا اطلاعیه ای صادر کرد و در این بیانیه شهیدان را آیه های پرافتخار اقتدار آفرین میهن اسلامی و یادآور تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر دشمنان انقلاب، نظام و ملت ایران دانست.
مشروح متن این بیانیه بدین سان است؛
تاریخ ایران عزیز خصوصاً بعد از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مملو از حماسه های باشکوه و درس آموزی است که هر یک به تنهایی قادر خواهد بود ضامن بازدارندگی کشور و گویای عظمت و منزلت یکایک ایرانیان در دنیای پرتلاطم امروز باشد.
مقابله شکوهمند و فداکارانه با توطئه های تروریستی و تجزیه طلبانه روزها و ماه های اول پیروزی انقلاب در کردستان و برخی دیگر از استانهای مرزی کشور و سپس در ۸ سال دفاع مقدس و جبهه های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم آل الله با همراهی مجاهدان مؤمن و رشید منطقه در رویارویی با جنگ های نیابتی و تروریسم تکفیری تا سنگرها و میدان های خطیر دفاع از امنیت و آرامش مملکت اسلامی، صحنه های الهام بخشی است که با درخشش شهیدان والا مقام برای ایران و ایرانی غرور و افتخار آفریده است.
روز شهید فرصت مغتنمی برای مهرورزی و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گفتند و در مقابل تجاوز دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه ای جاودان و سترگ خلق کردند توصیف و آنرا برای جامعه اسلامی منشأ خیرات و برکات کثیر است.
بی تردید حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش های والای شهیدان گرانقدر برابر هجمه های شیطانی امپریالیسم رسانه ای غرب و تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، ایران عزیز را بیمه و خصوصاً نسل جوان این سرزمین را عالمانه و آگاهانه در میدان های جهاد و فداکاری برای دفاع از آرمان ها، ارزش های دینی، ملی و انقلابی آماده حماسه آفرینی های تاریخ ساز رهنمون می سازد.

1402/12/22
08:57:35
5.0 / 5
162
تگهای خبر: آثار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ