با میزبانی سیرجان؛

هجدهمین اردوی آموزش بازی سازی

هجدهمین اردوی آموزش بازی سازی

به گزارش پرسی بلاگ، هجدهمین اردوی آموزش بازی سازی با میزبانی سیرجان توسط بنیاد ملی بازی های کامپیوتری برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، هجدهمین دوره مقدماتی اردوی آموزش بازی سازی انستیتو ملی بازی سازی در شهر سیرجان استان کرمان برگزار می گردد.
اردوی آموزش بازی سازی شهر سیرجان ویژه علاقه مندان ۱۵ سال به بالاست. این رویداد شش روزه شامل چهار روز کارگاه فشرده آموزش بازی سازی مقدماتی و دو روز مسابقه بازی سازی (گیم جم) است. در قسمت اول، مباحث اصلی بازی سازی توسط اساتید مجرب انستیتو ملی بازی سازی تدریس می شود.
در دو روز پایانی این رویداد، مسابقه بازی سازی (گیم جم) برگزار می گردد. شرکت کنندگانی که در کارگاه های آموزشی حضور داشته اند با راهنمایی های اساتید و با بهره گیری از آموزش هایی که در کارگاه ها به دست آورده اند، بازی می سازند. در پایان بازی های ساخته شده داوری و از سه نفر تیم برگزیده اول، تقدیر به عمل می آید. همینطور به تمامی شرکت کنندگان در این رویداد گواهی انستیتو ملی بازی سازی اعطا می شود و می توانند از حمایت های انستیتو جهت شرکت در دوره های بازی سازی بهره مند شوند.
این اردو از ۱۲ تا ۱۷ اسفند با حمایت مؤسسه فرهنگی هنری «معراج اندیشه» گل گهر سیرجان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار می گردد.
علاقه مندان این استان برای حضور در این اردوی آموزش بازی سازی می توانند از راه این پیوند ثبت نام کنند.
همچنین انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های کامپیوتری با رویکرد کشف استعدادهای بازی سازی در سرتاسر ایران، اردوهای آموزش بازی سازی را در استان ها و شهر های مختلف کشور برگزار می نماید.


منبع:

1402/12/10
10:14:27
5.0 / 5
238
تگهای خبر: آموزش , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ