دنیوی مطرح كرد؛

ایده تغییر بوسیله نمونه های موفق کوچک ایده مناسبی در فرهنگ است

ایده تغییر بوسیله نمونه های موفق کوچک ایده مناسبی در فرهنگ است

به گزارش پرسی بلاگ، مدیر گروه سیاست گذاری و مطالعات راهبردی پژوهشکده فرهنگ و هنر اظهار داشت: با بهره بردن از ایده تغییر بوسیله نمونه های موفق کوچک می توان بدون تغییرات بزرگ مثل تغییر در فرهنگ عمومی استفاده نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، محسن دنیوی مدیر گروه سیاست گذاری و مطالعات راهبردی پژوهشکده فرهنگ و هنر در حاشیه چهارمین رویداد ملی سواد فضای مجازی اظهار داشت: ایده «ایجاد تغییر بوسیله خلق نمونه های موفق کوچک» ایده ای است که می توان از آن در هر عرصه ای در حوزه مسائل اجتماعی بهره گرفت.
وی اضافه کرد: ایده «ایجاد تغییر بوسیله خلق نمونه های موفق کوچک» به کنش گران اجتماعی کمک می نماید تا بتوانند تغییرات بزرگ و دامنه داری بوسیله همان نمونه های موفق کوچک ایجاد کنند.
مدیر گروه سیاست گذاری و مطالعات راهبردی پژوهشکده فرهنگ و هنر به دیگر کاربردهای ایده «ایجاد تغییر بوسیله خلق نمونه های موفق کوچک» اشاره نمود و اضافه کرد: در عرصه فضای مجازی، سواد رسانه و اخبار باز هم این ایده پاسخگو خواهد بود.
وی اضافه کرد: بوسیله کشف و شناسایی نمونه های موفق کوچکی که توانسته اند در حوزه اخبار جعلی موفق باشند، می توان جامعه را در مقابل فیک نیوزها واکسینه کرد.
دنیوی اظهار داشت: همین طور می توان از «ایده «ایجاد تغییر بوسیله خلق نمونه های موفق کوچک» برای نحوه واکنش ها به خبر جعلی و یا جلوگیری از انتشار اخبار جعلی و یا هرگونه کنش دیگری در حوزه خبر جعلی استفاده نمود.
وی افزود: با پیدا کردن نمونه های موفق و همین طور شناخت و بررسی ظرایف چگونگی رخداد اخبار جعلی بوسیله رشد و تکثیر آنها می توان تغییراتی را ایجاد کرد که یقیناً چشم گیر خواهند بود.
دنیوی در آخر اظهار داشت: با بهره بردن از «ایده تغییر بوسیله نمونه های موفق کوچک» می توان بدون تغییرات بزرگ مثل تغییر در فرهنگ عمومی و ساختارها و خیلی موارد دیگر، به عنوان یک روش و شیوه برای حل مسائل اجتماعی استفاده نمود.


منبع:

1402/10/01
13:37:20
5.0 / 5
270
تگهای خبر: اجتماعی , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ