توسط بنیاد بازی های رایانه ای انجام شد؛

استفاده رایگان دانشجویان از برنامه های جایزه بازی های جدی

استفاده رایگان دانشجویان از برنامه های جایزه بازی های جدی

پرسی بلاگ: دانشجویان مشتاق حوزه بازی پژوهی و مطالعات بازی می توانند برای حضور آزاد در ششمین رویداد جایزه بازی های جدی و استفاده از برنامه های این رویداد، بصورت رایگان ثبت نام کنند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، دانشجویان مشتاق حوزه بازی پژوهی و مطالعات بازی می توانند برای حضور آزاد (بدون مقاله) در ششمین رویداد جایزه بازی های جدی و استفاده از برنامه های این رویداد بوسیله سایت این رویداد بطور رایگان ثبت نام کنند.
با اعلام دبیرخانه ششمین رویداد بین المللی جایزه بازی های جدی دانشجویان و نخبگان می توانند از ۲۲ تا ۲۶ آذرماه بوسیله این پیوند نسبت به ثبت نام برای حضور بدون مقاله در این رویداد اقدام نمایند و از کلیه برنامه های ششمین دوره جایزه بازی های جدی ۱۴۰۲ شامل سخنرانی حضوری و آنلاین اساتید برتر داخلی و بین المللی، پنل های ارائه مقالات، حضور در جلسه ارائه بازی های جدی فینالیست در «جشنواره بازی های جدی» و حضور در مراسم اختتامیه بهره گیرند.
ششمین دوره جایزه بازی های جدی روزهای ۷ و ۸ دی ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و فینال هر سه بخش سمپوزیوم بازی های جدی، هکاتون بازی های جدی و جشنواره بازی های جدی در دانشگاه امیرکبیر نفرات برگزیده خودرا معرفی می کند.
بخش سمپوزیوم این رویداد روز ۷ دی ماه با ارائه مقالات منتخب در حضور داوران در دانشگاه امیرکبیر انجام می شود. با پایان ارائه مقالات و ارزیابی نهایی داوران، سه مقاله برتر بخش سمپوزیوم جایزه بازی های جدی ۱۴۰۲ معرفی و نفرات برگزیده این بخش جوایز خودرا دریافت می کنند.
این رویداد روز ۸ دی ماه نیز در دانشگاه امیرکبیر با معرفی نفرات برگزیده دو بخش هکاتون بازی های جدی و جشنواره بازی های جدی ۱۴۰۲ در قالب آئین اختتامیه ششمین دوره جایزه بازی های جدی ادامه خواهد داشت تا نفرات برگزیده این دو بخش نیز معرفی شوند.

1402/09/24
14:07:19
5.0 / 5
247
تگهای خبر: آنلاین , بین المللی , جشنواره , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ