سه شنبه ۲۳ آبان ؛

دو کتاب چه جوری به هم بیاییم و هوای دو نفره رونمایی می شوند

دو کتاب چه جوری به هم بیاییم و هوای دو نفره رونمایی می شوند

به گزارش پرسی بلاگ، دو کتاب چه جوری به هم بیاییم و هوای دو نفره نوشته حسین رستمی سه شنبه ۲۳ آبان در فرهنگسرای خانواده معرفی و رونمایی می شوند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، دو کتاب «چه جوری به هم بیاییم» و «هوای دو نفره» نوشته حسین رستمی سه شنبه ۲۳ آبان در فرهنگسرای خانواده معرفی و رونمایی می شوند.
کتاب «چه جوری به هم بیاییم» دوره ای دوجلدی و اولین کتاب از مجموعه کتاب های «آرام شاد» با هدف بی نیاز کردن خواننده از مشاور است؛ به این معنا که خواننده با کمک مطالب آن بتواند خودش مشکلاتش را رفع کند.
نویسنده این مجموعه در گام بعدی به موضوعات مهمی همچون «مقابله با نگرانی»، «شادکامی»، «مدیریت استرس»، «مثبت اندیشی»، «امیدواری»، «مقابله با مشکل»، «سازگاری با شکست» و «ترک عادت» می پردازد. دغدغه اصلی نویسنده تولید محتواهای بسیار مؤثر در مسائل پرکاربرد روان شناسی است. از این رو مطالبش را با نگاهی کاملا کاربردی نگاشته و از سفارش های شناختی و رفتاری به صورت ریز و جزئی، سرشار کرده است. در واقع میتوان گفت هدف اصلی از نوشتن این مجموعه، بی نیاز کردن خواننده از مشاور است؛ به این معنا که خواننده با کمک مطالب آن بتواند خودش مشکلاتش را رفع کند.
همچنین کتاب «هوای دونفره»، دوره ای سه جلدی و دومین اثر از مجموعه کتاب های «آرام شاد» به صورت جامع، علمی و درعین حال کاربردی به آموزش مهارت های همسرداری می پردازد.
نویسنده در جلد نخست مهارت های «ارتباط مؤثر»، «گوش دادن فعال»، «بیان درست خواسته ها»، «انتقاد سازگارانه» و «اصلاح خطاهای فکری» را توضیح می دهد. در جلد دوم هم از مهارت های «انجام رفتارهای خوشایند همسر»، «انتقادپذیری»، «مقابلة شناخت مدار با مشکلات «، «تصمیم گیری درست»، «مذاکره موفق» و «حل مسئله» گفتگو می کند. جلد سوم هم به صورت کامل به بحث از «مهار خشم در زندگی مشترک» اختصاص دارد.
بیست و پنجمین نشست گنجینه خانواده روز سه شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۰ بامداد با حضور حسین رستمی (مؤلف کتاب و سخنران) با مشارکت شرکت چاپ و نشر بین الملل در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد.


منبع:

1402/08/22
09:07:36
5.0 / 5
205
تگهای خبر: آموزش , تولید , شركت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ