مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

آغاز جشنواره تئاتر در استان سمنان

آغاز جشنواره تئاتر در استان سمنان

به گزارش پرسی بلاگ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز جشنواره تئاتر استان در شهر سمنان اطلاع داد و اظهار داشت: طی سه روز ۱۸ اثر در این جشنواره با یکدیگر رقابت می کنند.



فرشید فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان به میزبانی شهر سمنان از امروز به مدت سه روز شروع شده است، اظهار داشت: ۲۵ گروه نمایشی برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند.
وی ضمن بیان این که با رای داوران در مرحله مقدماتی از بین این آثار ۱۸ مورد برای رقابت انتخاب شده است، اضافه کرد: تئاترها به صورت خیابانی و صحنه ای طی این مدت آماده میزبانی از علاقه مندان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان این که فرهنگسرای کومش و تالارهای تئاتر شهر و آفتاب میزبان این رقابت ها خواهند بود، اظهار داشت: نمایش این آثار برای علاقه مندان طی این سه روز مجانی و آزاد است.
فلاح بابیان این که طی مراسمی ۱۹ آبان ماه از آثار برتر تجلیل به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: در نهایت چهار اثر جهت شرکت در جشنواره منطقه ای انتخاب خواهد شد.
وی اضافه کرد: شرط حضور در جشنواره تئاتر فجر انتخاب این نمایش ها در جشنواره تئاتر منطقه ای خواهد بود بنابراین رقابت در این جشنواره استانی از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

1402/08/18
12:46:56
5.0 / 5
198
تگهای خبر: آثار , جشنواره , شركت , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ