وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مشکلات حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه ها حل و فصل شد

مشکلات حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه ها حل و فصل شد

به گزارش پرسی بلاگ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: طی ۲ سال قبل در حوزه کتابخانه ها جهش عظیمی شکل گرفته و مشکلات حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه ها حل و فصل شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، محمد مهدی اسماعیلی بامداد سه شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک در مشهد اظهار نمود: کتابخانه های عمومی در سرتاسر کشور طی ۲ سال گذشته بسیار موفق عمل کرده اند و شاهد بالاترین بهره وری در این کتابخانه ها هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: طی ۲ سال قبل در حوزه کتابخانه ها جهش عظیمی شکل گرفته و مشکلات حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه ها حل و فصل شد.
وی اظهار داشت: ورود کتابخانه ها به حوزه کسب و کارهای کوچک حرکتی نو در حوزه اقتصاد فرهنگی است.
اسماعیلی تصریح کرد: خروجی این همایش باید عرضه راهکارهای جدید در حوزه اقتصاد فرهنگ به نهاد کتابخانه های عمومی برای سیاستگذاری های جدید باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: امروز در کتابخانه های عمومی بیشتر از ده ها خدمت عرضه می شود و این نهادها تبدیل به مکان هایی برای رشد حوزه دانش و پژوهش در کشور شده اند.
وی اظهار داشت: رئیس جمهور هم پشتیبانی های خوبی از حوزه فرهنگ، ادب و رسانه دارند که قابل تقدیر است.
اسماعیلی بیان نمود: وجود میهمانان خارجی در این همایش و مدیران گروههای علمی دانشگاهی در حوزه کتاب و کتابداری مبین تاکید بر همکاریهای گسترده در حوزه های آموزشی و پژوهشی است.
رزمندگان جبهه مقاومت و فلسطینی حماسه های بزرگی آفریدند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه همینطور اظهار داشت: لیست بلند و سیاهی از کارنامه جنایات صهیونیسم بر ضد مردم مظلوم فلسطین برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت شده است.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با مذبوح ترین اقدامات همچون قطع آب و برق، ممانعت از ارسال محموله های غذایی، انهدام بیمارستانها، کشتن زنان و کودکان و کشتن خبرنگاران بار دیگر چهره خویش را نمایان کرد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از نخستین روزی که پا به عرصه حیات گذاشت، قساوت و سنگدلی ضد فلسطینی ها داشت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در ایام اخیر هم رزمندگان جبهه مقاومت و فلسطینی حماسه های بزرگی آفریدند و روزهای گذشته، روزهای تاریخی و تکرار نشدنی برای جهان اسلام است.
وی با اعلان اینکه آن چه برای جهانیان تازگی دارد، جریان مقاومت است، اضافه کرد: نیروهای مقاومت در یک روز بیشتر از هزار نفر صهیونیست را از بین بردند.
اسماعیلی تصریح کرد: ظلم و تجاوز روا داشته شده به فلسطین جز با نظام عادلانه مبتنی با آرای مردمی اصلاح نمی شود و امیدواریم بزودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مردم اصیل فلسطین شامل یهودیان، مسیحیان و مسلمانان در همه پرسی باید نوع حکومت خویش را انتخاب کنند، اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی روش مذبوحی است.


منبع:

1402/07/25
13:58:13
5.0 / 5
255
تگهای خبر: آموزش , بیمارستان , بین المللی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ