در برنامه سلام تهران مطرح شد؛

روایت معصومه امامی از نتیجه توسل به شهید هادی ذوالفقاری

روایت معصومه امامی از نتیجه توسل به شهید هادی ذوالفقاری

پرسی بلاگ: در اوج سختی قرار داشتم و از همه نه شنیده بودم، توکل خودرا از دست ندادم به شهید هادی ذوالفقاری متوسل شدم و فردای آن روز با من برای روایتگری تماس گرفتند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، معصومه امامی محقق و روایتگر زندگی شهدا روز گذشته پنجشنبه ۳۰ شهریور در برنامه تلویزیونی سلام تهران از تجربه زیست خود به عنوان یک روایتگر زندگی شهدا سخن گفت.
امامی اظهار داشت: از کودکی مشتاق قدم گذاشتن در راه شهدا بودم. پس از مدتی تصمیم گرفتم که این کار را بصورت جدی تر ادامه دهم. در حقیقت هدف من این بود که راه را برای نوجوانان مانند خودم نیز باز کنم تا شناخت بیشتری نسبت به شهدا داشته باشند. مادر من در کودکی همیشه داستان های مربوط به شهدا را برایم تعریف می کرد و همین شروع راه من در این زمینه بود.
وی اضافه کرد: راه های متفاوتی را برای رسیدن به هدف خود که روایتگری زندگی شهدا بود امتحان کردم، اما در هرکدام به صورتی به بن بست خوردم و درها به رویم بسته شد. با اینحال من ناامید نشدم و در زمانی که در اوج سختی قرار داشتم و از همه نه شنیده بودم، توکل خودرا از دست ندادم به شهید هادی ذوالفقاری متوسل شدم و فردای آن روز با من برای روایتگری تماس گرفتند.
این روایتگر جنگ اظهار داشت: پس از گذراندن چندین تست که میزان تسلط من را می سنجید، در نهایت در گلزار شهدا مشغول بکار شدم. در گلزار شهدا، هر هفته پنجشنبه ها بر سر مزار یکی از شهدا روایتگری می کنم. برنامه های ما به شکلی شده که از همه اقشار، پیر و جوان، از آن استقبال می کنند.
وی اضافه کرد: همه همسن و سالان و اطرافیان من فکر می کنند که زندگی من نسبت به آنها بسیار متفاوت می باشد، در صورتیکه ما وجه های مشترک بسیار زیادی داریم. من قسمتی از زندگی خودرا به شهدا اختصاص دادم که برایم از اهمیت بسیار زیادی برخوردارست.
امامی اظهار داشت: در زندگی خود ضعف های زیادی داشتم و توسل به شهدا زندگی من را به کل تغییر داد. تأثیرگذارترین شهید در زندگی من شهید هادی ذوالفقاری است. او یک فلافل فروش بود و بعد از آشنایی با یک آقایی به اردوی کربلا می رود. پس از این سفر او آدم دیگری می شود و نمی تواند دوری از نجف را تحمل کند. به این شکل مسیر زندگی اش متحول شده و پس از آن در یکی از شهرهای نزدیک به سامرا در یک حمله انتحاری به شهادت می رسد.

1402/07/01
08:09:07
5.0 / 5
254
تگهای خبر: فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ