توسط فرهنگسرای اخلاق؛

برنامه های فرهنگسرای منتظر در نماز جمعه برگزار می گردند

برنامه های فرهنگسرای منتظر در نماز جمعه برگزار می گردند

پرسی بلاگ: فرهنگسرای اخلاق، در نخستین هفته فصل تابستان، برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی در قالب فرهنگسرای منتظر در ضلع شرقی محل برگزاری نماز جمعه تهران به اجرا در می آید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، فرهنگسرای اخلاق، در نخستین هفته فصل تابستان، برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی را در قالب فرهنگسرای منتظر در ضلع شرقی محل برگزاری نماز جمعه تهران به اجرا در می آورد.
مسابقه بازی های رومیزی شامل اعصاب سنج، دوز بازی، آشنایی با اشکال هندسی، منچ، رومیزی، برج هیجان، ملاحظه تصاویر سه بعدی اماکن دیدنی شهر تهران، مسابقه چیدمان پازل تصویر حضرت امام خمینی (ره) و بازی کریدور همچون برنامه های فرهنگی فرهنگسرای منتظر است.
نقاشی صورت کودکان، مسابقه نقاشی ویژه رده سنی خردسالان با موضوع عید قربان و مسابقه مار و پله با موضوع فضائل اخلاقی، ایستگاه قرآن بخوانید؛ هدیه بگیرید برنامه هایی هستند که در بخش های آقایان و خانم ها برای کودکان تدارک دیده شده است.
همچنین برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق به مطالعه نیز علاوه بر نمایشگاه کتاب در گردش که نمازگزاران می توانند کتابی را با خود برده و بعد از مطالعه در اختیار دیگران قرار دهند، از نمازگزاران برای عضویت رایگان در کتابخانه ها نیز ثبت نام می شود.
همچنین با همکاری گروههای جهادی علاوه بر برگزاری ایستگاه سلامت و تست فشار خون نمازگزاران، خدمات غربالگری و تعیین اکسیژن خون نیز ارائه می شود.
به علاوه در عرصه کارهای ورزشی نیز علاوه بر فوتبال با استقرار میز پینگ پنگ، نوجوانان و کودکان می توانند در کارهای ورزشی و همین طور مسابقه فوتبال دستی شرکت کنند.
فرهنگسرای منتظر، مجموعه کارهای فرهنگی هنری، ورزشی و خدماتی و برنامه های مناسبتی است که هر هفته از مهر ماه ۱۴۰۰ توسط مناطق و مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اطراف محل برگزاری نماز جمعه تهران اجرا می شود.

1402/04/02
19:18:25
5.0 / 5
279
تگهای خبر: خدمات , شركت , شهرداری , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ