ابراهیم بیانی:

جانبازی آرتین سرایداران تایید شد

جانبازی آرتین سرایداران تایید شد

به گزارش پرسی بلاگ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اظهار داشت: در کمیسیون پزشکی که برای آرتین سرایداران برگزار شد ۵ درصد جانبازی برای او به تأیید رسید.


به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ضمن اشاره به روند رسیدگی به پرونده جانبازی آرتین سرایداران از مصدومان حادثه تروریستی شاهچراغ اظهار داشت: برای آرتین عزیز کمیسیون پزشکی برگزار شده و ۵ درصد جانبازی برای او به تأیید رسیده که اگر اعتراضی در این حوزه وجود داشته باشد حتما پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که الان سرپرستی آرتین به چه کسی واگذار شده است، افزود: سرپرست آرتین پدربزرگش بود اما طی جلسه ای که در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد با توجه به وابستگی های عاطفی که آرتین به خواهرش داشت وکالت وی به خواهرش سپرده شد. بیانی اضافه کرد: کمیسیون پزشکی استدلال هایی دارد و می گوید ما بر اساس کدهایی که تعریف شده درصد را می دهیم. به ۳ نفر از افرادی که در حادثه شاهچراغ گرفتار مجروحیت شدند درصد جانبازی تعلق گرفت که یک نفر از آنها آرتین با جانبازی ۵ درصد است، نفر دوم با جانبازی ۱۵ درصد و به شخص دیگری که شرایط وخیم و نامساعدی داشته ۵۵ درصد تعلق گرفته است. روند رسیدگی به پرونده پزشکی مابقی مجروحین این حادثه تروریستی در دست اقدام است که طی هفته های آتی نتیجه نهایی در مورد این پرونده ها اعلام خواهد شد. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اظهار داشت: آرتین دو نوبت به کمیسیون دعوت شد، نوبت اول خانواده وی در جلسه حضور پیدا نکردند ولی در نوبت دوم که حضور داشتند پزشک برای آرتین ۵ درصد جانبازی تأیید کرد که در فروردین ماه با پیامک به خانواده اش اطلاع رسانی شد. با عنایت به این نکته از آنجائیکه ایشان فرزند شهید هم هستند از سقف امکانات عرضه شده از جانب بنیاد شهید بهره مند خواهند شد. وی افزود: همینطور در معیت آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور برای عیادت آرتین به بیمارستان نمازی رفتیم. خانواده آرتین هم در آنجا حضور داشتند. در بیمارستان معاون اول رئیس جمهور پیگیر رفع مشکلات این خانواده شدند. بیانی در انتها اضافه کرد: موضوعات مختلف از بحث های هماهنگی های بیمارستان برای عمل دست آرتین، تکریم خانواده در دفعات متعدد، کمک هایی که صورت گرفته و بحث حضانت او همچون اقداماتی بوده که انجام داده ایم. در بحث حقوق هم پدر آرتین چون بازنشسته نیروی دریایی ارتش بوده حقوقش از آنجا برای خانواده وی واریز می شود و بنیاد شهید در آن دخل و تصرفی ندارد.

1402/03/19
14:10:39
5.0 / 5
275
تگهای خبر: اطلاع رسانی , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ