سه شنبه این هفته؛

برگزاری نشست هفتگی شهر کتاب در رابطه با اندیشه های کی یر کگور

برگزاری نشست هفتگی شهر کتاب در رابطه با اندیشه های کی یر کگور

به گزارش پرسی بلاگ، نشست هفتگی شهر کتاب روز سه شنبه ۴ بهمن با سخنرانی سیدکیارش شیخ الاسلام با عنوان اما فرزند انسان را جای سر نهادن نیست برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نشست هفتگی شهر کتاب با عنوان «اما فرزند انسان را جای سر نهادن نیست» روز سه شنبه ۴ بهمن با سخنرانی سیدکیارش شیخ الاسلام در مرکز فرهنگی شهر کتاب انجام می شود.
آدمی چگونه به خویشتن خویش بدل می شود؟ این پرسشی ست که تلاش داشته ایم تا به یاری سورن کی یرکگور، پاسخ شایسته ای برایش تمهید نماییم. البته این تلاش به اندیشه کی یرکگور محدود نشده است، چونکه به یاری و راهبری اندیشه او، افقی گسترده را از یونان باستان تا ایده آلیسم مطلق هگلی مدنظر قرار داده ایم. این سیر و سیاحت ما را به گشایش ساحت یا افق سومی از حیات راهبر شده است؛ افقی که در آن تناقض بنیادین انسان را نه میتوان نادیده گرفت و نه میتوان مرتفع کرد، افقی که در آن تناقض بنیادین انسان را باید برکشید و فروتنانه تاب آورد، افقی که در آن صلای «و اینک انسان» طنین می افکند.
از سیدکیارش شیخ الاسلام برای نگارش رساله ی «تبیین تکلیف بدل شدن به خویشتن بر اساس دریافت نوین کی یر کگور از رویداد حرکت» در هفتمین و هشتمین دوره جایزه دکتر رضا داوری اردکانی تقدیرشد.
این برنامه روز سه شنبه ۴ بهمن ساعت ۱۵ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند آنرا از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.


منبع:

1401/11/01
12:18:48
5.0 / 5
449
تگهای خبر: تلگرام , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ