ترافیک نیمه سنگین در ۲ محور

ترافیک نیمه سنگین در ۲ محور

پرسی بلاگ: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح نمود.


سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: ترافیک در راه شمال به جنوب محور هراز محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین است. همین طور ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس گزارش شده است.

وی درباره ی آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: بارش باران در بعضی از محورهای استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و بوشهر مشاهده شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره ی محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور قدیم خرم آباد - پلدختر اظهار داشت: این محور تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت صورت خواهد گرفت.

وی درباره ی وضعیت انسداد جاده ها در کشور تاکید کرد: تنها محور مسدود شریانی کشور محور ریگان - ایرانشهر است. همین طور محورهای لاسم – ارجمند و وازک – بلده نیز دارای انسداد فصلی هستند.

شیرانی به رانندگان سفارش کرد باتوجه به شرایط جوی با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سرعت و سبقت بدون مجوز بپرهیزند. همین طور در وضعیت بارش باران رعایت فاصله طولی رانندگان با خودروی جلویی حائز اهمیت می باشد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همین طور با بیان شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست پیش از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور، مناسب ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.



1401/08/27
13:35:28
5.0 / 5
367
تگهای خبر: پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ