كاشانی:

برنامه چشم انداز 10 ساله شهرداری تهران را به شورا بیاورید

برنامه چشم انداز 10 ساله شهرداری تهران را به شورا بیاورید

به گزارش پرسی بلاگ عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری در گزارش مالی فروردین ماه و اردیبهشت ماه ۶۰۰۰ میلیارد تومان کسری دارد، خطاب به شهردار تهران اظهار داشت: ۹۰ کلان پروژه و چشم انداز ۱۰ ساله تدوین کردید؛ اما سیاست های این ۱۰ سال را به شورا بیاورید تا مصوب کنید و نسل های پس از ما هم آنرا دنبال کنند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی بعد از استماع سخنان شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه آقای زاکانی قبلا در نماز جمعه این سخنان را بیان کرده بود، اظهار داشت: اما جای سوال است که اقدام عملی این سخنان کجا دیده می شود؟.

وی با بیان اینکه شما صحبت از کاهش زمان صدور پروانه می کنید اما اصلا کسی برای صدور پروانه رجوع می کند؟ ادعا کرد: گزارش مالی فروردین ماه و اردیبهشت ماه نشان دهنده ۳۲۷۰ میلیارد تومان است و ۶۰۰۰ میلیارد تومان کسری دارید و برای حقوق خردادماه ساختمان شرکت واحد و زمینی را به مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد تومان فروختید و پیشبینی می کنم در ماههای آینده با این رویه حتما شهر آفتاب حتی شهروند و حتی همشهری را خواهیم فروخت و ما باید تدبیری بیندیشیم و اگر قرار باشد در یک چهارم سال که پیک سال است نتوانیم درآمدی حاصل نماییم، نمی توانیم رویاهایی که در ذهنمان است را عملی نماییم.

کاشانی با بیان اینکه حوزه شهرسازی قرار بود ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل کند، افزود: اقدامات عملی کمیسیون ماده پنج باید دیده شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شما ۹۰ کلان پروژه و چشم انداز ۱۰ ساله تدوین کردید اما سیاست های این ۱۰ سال را به شورا بیاورید تا مصوب کنید و نسل های پس از ما هم آنرا دنبال کنند، اظهار داشت: بیان این گونه موارد در اذهان مردم این مسئله را بوجود می آورد که شهردار تهران سلیقه ای تصمیم گرفته و مصوبه شورا را ندارد.




منبع:

1401/04/12
17:11:53
5.0 / 5
415
تگهای خبر: شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ