معاون وزیر ارشاد:

تحول فرهنگی در گرو رجوع به عناصر جوان، انقلابی و خوشفکر است

تحول فرهنگی در گرو رجوع به عناصر جوان، انقلابی و خوشفکر است

به گزارش پرسی بلاگ معاون وزیر ارشاد اظهار داشت: همه باید به سراغ عناصر مؤمن، جوان، انقلابی، خوشفکر و خوش ذوق استانی برویم تا شاهد تحولات جدی فرهنگی باشیم.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سید محمد هاشمی قبل از ظهر چهارشنبه در مراسم مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی که در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار شد، در تشریح سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه ریزی های کلان فرهنگی، بر اهمیت نقش استانها تاکید کرد و اظهار داشت: مسئله محوری در وزارتخانه این است که باید اساس کار در استانها باشد یعنی در هر پروژه و برنامه کلان فرهنگی، باید یک برش مشخص استانی وجود داشته باشد تا شاهد اتفاقات و تحولات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر باشیم.
وی، مسئله کادرسازی برای آینده کشور را یکی از مهم ترین ماموریت های تمام نهادهای کشور دانست و افزود: کادرسازی مسئله ای نیست که بتوانیم از آن بسادگی عبور نماییم بلکه یکی از مهم ترین و شاید اهم دغدغه ما باشد و برای این هدف باید کف میدان شروع نماییم.
معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد: تعامل صددرصدی با تمام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و پیگیری مطالبات آنان، باید بعنوان یکی از مهم ترین رویکرد های مدیریتی مدیرکل جدید در خراسان رضوی باشد.
وی افزود: همه ما باید برویم سراغ عناصر مؤمن، جوان، انقلابی، خوشفکر و خوش ذوق استانی و ما در وزارتخانه این خاصیت را در آقای حسین زاده دیدیم، امیدواریم ایشان نیز همین رویه را برای توفیق در کار دنبال کند.
هاشمی تصریح کرد: نخستین انتصاب در میان مدیران کل ارشاد استانها را از خراسان رضوی شروع کردیم و به تحولات جدی فرهنگی در این استان امیدواریم.
گفتنی است؛ در این مراسم که نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از مدیران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان حضور داشتند، محمد حسین زاده بعنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب و حکم خودرا دریافت کرد.


منبع:

1400/08/26
23:05:19
5.0 / 5
574
تگهای خبر: مجلس , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ