امیدواری تندگویان به ثبت شناسه سمن ها با دستور جهانگیری

امیدواری تندگویان به ثبت شناسه سمن ها با دستور جهانگیری

به گزارش پرسی بلاگ معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از توجه ویژه دكتر جهانگیری به حوزه جوانان تشكر كرد و اظهار داشت:  امیدوارم با دستور معاون اول رئیس جمهور، ثبت شناسه سمنهای جوانان تسریع شود تا این نهاد های مدنی جوانان بتوانند كارهای اجتماعی خودرا گسترش دهند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محمد مهدی تندگویان بعد از این دستور دكتر جهانگیری به وزرای كشور و ورزش و جوانان برای صدور فوری پروانه سمن های جوانان، از توجه ویژه دكتر جهانگیری به حوزه جوانان تشكر كرد و اضافه كرد: این دستور نشان از توجه دولت و شخص معاون اول به حوزه جوانان دارد كه شایسته تقدیر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دكتر جهانگیری همیشه به حوزه جوانان توجه خاصی داشته و در بیشتر اتفاقات بزرگ و ملی حوزه جوانان همچون تشكیل مجمع ملی سمنهای جوانان، تشكیل شورای عالی جوانان و همین سوژه ثبت شناسه سمنهای جوانان حضور فعال و توجه زیادی داشته و دستورات لازم را برای تسریع امور صادر كرده اند.

تندگویان سوژه ثبت شناسه سمنهای جوانان را مهم برشمرد و اضافه كرد: با ثبت شناسه، سمنهای حوزه جوانان هویت رسمی پیدا می كنند و از آنجایی كه این سمنها در حوزه های مختلف اجتماعی كارهای موثری دارند و همین طور به ایجاد اشتغال كمك زیادی می كنند، با ثبت شناسه به راحتی می توانند با نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی وارد قرارداد شوند و كارهای اجتماعی خودرا گسترش دهند.

او در آخر اظهار داشت: امیدوارم با دستور معاون اول رئیس جمهور، ثبت شناسه سمنهای جوانان تسریع شود و خون تازه ای در رگ سمنها جریان پیدا كند تا جوانان بیشتری جذب این نهادهای مدنی شوند.




منبع:

1398/09/21
15:43:43
5.0 / 5
4694
تگهای خبر: اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ