فرمانده مرزبانی ناجا:

فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی جاری است، راه شهدا ادامه دارد

فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی جاری است، راه شهدا ادامه دارد

به گزارش پرسی بلاگ فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینكه فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی و میان مرزبانان ساری و جاری است، اظهار داشت: راه شهدا ادامه دارد و پیرو شهیدان هستیم.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی گفت: امروز و همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی توفیق حاصل شد تا در معیت سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از همكاران دیگر با حضور در حرم امام راحل، با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق نماییم.
وی با اشاره به اینكه یاد امام همیشه زنده و پاینده است، اضافه كرد: راه امام؛ راه اسلام واقعی است و امروز مسئولان و كاركنان ناجا با حضور در حرم مطهر امام و تجدید میثاق اعلام نمودند كه پیرو راه امام و مقام معظم رهبری هستند و لبیك یا امام خامنه ای خودرا عنوان كردند.
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: بعد از این مراسم در قطعه 29 شهدا حضور خواهیم داشت تا بار دیگر با شهیدان عهد و پیمان ببندیم كه پیرو راه شان هستیم و آرمان هایشان را فراموش نمی نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ماموریت های مرزبانی همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی پرداخت و اظهار داشت: مرزبانان با افتخار به زوار اربعین خدمت می كنند.
بنابر اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به اینكه فرهنگ دفاع مقدس در بین مرزبانان جاری و ساری است، اشاره كرد: از ماه های گذشته برنامه ریزی برای خدمات دهی به زوار را انجام داده ایم و با آمادگی كامل آنها را در مرزها به سمت عتبات عالیات بدرقه می نماییم و همین طور استقبال كننده زوار خارجی نیز هستیم.




منبع:

1398/07/11
11:48:09
5.0 / 5
4536
تگهای خبر: پلیس , خدمات , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ