آماده باش پلیس به دنبال انسداد پل گیشا، آغاز جمع آوری پل از اول تیر

آماده باش پلیس به دنبال انسداد پل گیشا، آغاز جمع آوری پل از اول تیر

پرسی بلاگ: رئیس پلیس پایتخت از ممنوعیت تردد از روی پل گیشا آگاهی داد.


سردار حسین رحیمی در گفت و گو با ایسنا، درباره ممنوعیت های ترافیكی اعمال شده برای جمع آوری پل گیشا اظهار نمود: از مدت ها قبل جلسات هماهنگی در مورد جمع آوری پل گیشا كه بناست بعد از عملیات عمرانی به زیرگذر تبدیل گردد انجام شد و توافقات و هماهنگی های لازم نیز در این زمینه انجام گرفت.
وی با اشاره به اینكه تردد از روی پل گیشا از امروز ممنوع بوده و مسدود است اظهار داشت: از شروع تیرماه نیز عملیات عمرانی برای جمع آوری پل گیشا آغاز خواهد شد.
رحیمی با اشاره به اینكه پلیس در این زمینه در آماده باش است اشاره كرد: برنامه ریزی ها برای مدیریت ترافیك در روزهای محدودیت ترافیكی در این محدوده انجام شده و مسیرهای جایگزین نیز اعلام شده است و لازم است شهروندان نیز در طول انجام عملیات عمرانی همكاری لازم را با پلیس داشته باشند و تردد خودرا از مسیرهای جایگزین انجام دهند تا بار ترافیكی در این منطقه توزیع شود.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینكه طبق پیش بینی های ما بعد از بازگشایی تونل جلال آل احمد ترافیك در این محدوده روان تر خواهد شد اظهار نمود: امیدواریم كه همه چیز طبق زمان بندی پیش رفته و بزودی این زیرگذر راه اندازی شود تا مشكلات ترافیكی نیز برطرف شود.
روز گذشته سرهنگ رضایی، معاون پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای جمع آوری پل گیشا، اظهار داشت: پل گیشا در یكی از نقاط پرتردد تهران قرار گرفته و جمع آوری آن منجر به افزایش موقت حجم ترافیك در این محدوده خواهد شد و لازم است رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده كنند.
وی درباره مسیرهای جایگزین در طرح جمع آوری پل گیشا اظهار داشت: مسیر فعلی مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید گمنام از حد فاصل میدان فاطمی تا خروجی كردستان است و مسیر جایگزین آن بزرگراه كردستان به شمال - بزرگراه شهید حكیم به شرق خواهد بود.
وی با اشاره به اینكه مسیر فعلیِ بعدی شرق به غرب بزرگراه شهید گمنام از حد فاصل كردستان تا پیش از خیابان كارگر است، اظهار داشت: مسیر جایگزین آن نیز خیابان كارگر به شمال- شیخ بهایی به جنوب- حكیم شرق خواهد بود.
بگفته رضایی، مسیر فعلی دیگر بزرگراه شهید گمنام از حد فاصل كارگر تا خیابان پروانه است كه مسیر جایگزین آن خیابان پروانه و كنارگذر ضلع شمال شرقی پل گیشا به بزرگراه شهید چمران شمال- حكیم شرق است.
وی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران – حكیم شرق را مسیر فعلی دیگر اعلام نمود و اظهار داشت: بزرگراه شهید همت به غرب - بزرگراه یادگار امام (ره) به جنوب - حكیم شرق بعنوان جایگزین این مسیر انتخاب شده است.
معاون پلیس راهور تهران بزرگ، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل اله تا پیش از پل ستارخان را یكی دیگر از مسیرهای فعلی متاثر از جمع آوری پل گیشا اعلام نمود و اظهار داشت: در همین راستا
مسیر بزرگراه جناح به جنوب، خیابان شهید تیموری به جنوب، بزرگراه یادگار امام(ره) به جنوب و خیابان ستارخان به شرق بعنوان جایگزین انتخاب شده است.
رضایی جایگزین مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل اله از خیابان ستارخان به بعد را مسیر جنوب به شمال شیخ فضل اله- بزرگراه شهید حكیم به شرق اعلام نمود و اظهار داشت: برای مسیر فعلی غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد تا پیش از پل گیشا نیز مسیر جایگزین بزرگراه جلال آل احمد به بزرگراه شهید چمران جنوب- دوربرگردان های شمال به شمال ابتدای تونل توحید انتخاب شده است.





منبع:

1398/03/29
14:48:04
5.0 / 5
4561
تگهای خبر: پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ