گزارش پرسی بلاگ؛

ورود پیکر شهید حادثه کرمان به تهران

ورود پیکر شهید حادثه کرمان به تهران

به گزارش پرسی بلاگ، شهید رحیمی از فعالین فرهنگی حجاب و عفاف پویش فرشتگان سرزمین من بود. چادر لباس رزم فائزه رحیمی بود و با آن برای آرمان و اهدافش مبارزه می کرد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، پیکر شهید فائزه رحیمی دانشجوی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره، گرایش امور تربیتی (دانشجو معلم پردیس نسیبه تهران دانشگاه فرهنگیان) که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده بود، شامگاه پنجشنبه ۱۴ دی وارد فرودگاه مهرآباد شد.
جمعی از مردم و دانشجویان برای استقبال از پیکر این شهید از ساعت ۲۲ در ترمینال ۶ فرودگاه مهرآباد حضور پیدا کردند.
روی دست های دانشجویان مقواهای سفید رنگی بود که روی آن با قلم آبی نوشته شده بود: «تسلیت از طرف ما، تربیت از طرف او»، «ای کاش که دگر خم نگردد، کمر پدری به داغ دختر»، «شهیده از راه آمده»، «شهیدان معلم اند» و «پهلو را نمی دانم؛ اما سن و سالش حوالی سن مادر است» به چشم می خورد.

صدای دختری در میان جمعیت پر از بغض بود و اظهار داشت: «فائزه تعریف می کرد وقتی بجای پدرش دوست پدرش شهید شد، نمی دانست خوشحال باشد یا ناراحت! می خواست درباره ی این مساله کتاب کودک و نوجوان بنویسید.»
شهید رحیمی از فعالین فرهنگی حجاب و عفاف پویش «فرشتگان سرزمین من» بود. چادر لباس رزم فائزه رحیمی بود و با آن برای آرمان و اهدافش مبارزه می کرد؛ درست مثل حضرت زهرا (س). در زندگی حضرت زهرا (س) مبارزه برای تحقق دین خدا در جهان و هدایت مردم و خاموش شدن کفر از کودکی تا لحظات آخر یک هدف اصلی بود. عنصر مبارزه در زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) مهم ترین عنصر زندگی شان بود. چه قدر مبارک است مجاهدان حجاب و عفاف هم برای شهادت انتخاب شدند. سیره فائزه رحیمی ها که از سیره حضرت فاطمه (س) و عقیله بنی هاشم (ع) نشات گرفته است الگو عملی دختران سرزمینم خواهد بود.
پس از استقبال مردم و دانشجویان از پیکر این شهید، بامدادان روز جمعه خانواده شهیده فائزه رحیمی با پیکر دختر شهیدشان در معراج شهدا وداع کردند.


1402/10/15
18:07:41
5.0 / 5
233
تگهای خبر: كتاب , مشاوره , هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ