جو آرام و تردد روان در جاده های کشور

جو آرام و تردد روان در جاده های کشور

به گزارش پرسی بلاگ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را شرح داد.


سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سرتاسر کشور از آن حکایت می کند که هم اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی به شکل روان در جریان است و هیچ مشکل وگره ترافیکی در راه های کشور وجود ندارد. تنها در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.
وی در رابطه با وضعیت جوی جاده های کشور هم اظهار داشت: هیچگونه مداخله و پدیده جوی هم اکنون در جاده ها گزارش نشده است. اما با عنایت به پیشبینی هواشناسی در مورد ورود سامانه بارشی به کشور در ایام چهارشنبه و پنجشنبه، لازم است که رانندگانی که در حین رانندگی با شرایط بارانی مواجه می شوند، حتما با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.
شیرانی از کاهش هشت دهم درصدی تردد در جاده های کشور در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل اطلاع داد و اظهار داشت: ساعت اوج تردد در جاده های کشور هم بین ساعات 17 تا 18 بوده است. همینطور در این زمان بیشترین تردد هم از آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج و آزادراه ساوه - تهران انجام شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همینطور در رابطه با محورهای دارای انسداد یا محدودیت تردد هم اظهار داشت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت صورت می گیرد. محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سی سخت – پادنا، هشتگرد – طالقان و گنجنامه – تویسرکان هم تا اطلاع بعدی مسدود است.
وی با بیان شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و هم محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.




منبع:

1402/01/22
01:48:21
5.0 / 5
390
تگهای خبر: پلیس , ترافیك , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ