جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص):

چهره واقعی آمریكا برای دنیا شناخته شده است، لزوم مدیریت دشمن

چهره واقعی آمریكا برای دنیا شناخته شده است، لزوم مدیریت دشمن

پرسی بلاگ: شاهرود - جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بابیان اینكه بدعهدی آمریكا به تعهدات بین المللی چهره واقعی این كشور را نمایان تولید كرده است، اظهار داشت: مدیریت دشمن در این برهه ضروری می باشد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سردار سالار آبنوش ظهر یك شنبه در اولین یادواره ۴۷ شهید روستای شاهكوه به میزبانی مسجد و حسینیه باب الحوائج (ع) شاهكویی های مقیم شاهرود، ضمن بیان اینكه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار داریم و باید همه جانبه برای مشاركت در این جشن آماده شویم، اظهار داشت: دشمن برای نابودی انقلاب همه ابزارهای خویش را به كار گرفته است بنابراین در این جنگ روانی باید در فضای پرمخاطره مجازی بیش ازپیش هوشیار باشیم.
وی بابیان اینكه بدعهدی آمریكا در انجام معاهدات بین المللی چهره واقعی این كشور را به همه جهان شناسانده است، اضافه كرد: برای حفظ ستون های قدرت، دستاوردهای انقلاب و نظام باید مواضع و توطئه های دشمن مدیریت شود و اساساً با همراهی همه مردم دسیسه های آن ها چون حبابی بر آب است.
توان رزمی ایران در صدر كشورهای منطقه​
جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بابیان اینكه باوجود همه تحدیدها خوشبختانه ازنظر قدرت نظامی و توان رزمی در صدر كشورهای منطقه قرار داریم، اظهار داشت: دشمن می داند كه نمی تواند با استفاده از گزینه های نظامی ما را به زانو درآورد ازاین رو برنامه های دیگری را در سر دارد كه مسئولان باید نسبت به آن هوشیار باشند.
آبنوش بابیان اینكه بدعهدی های آمریكا به همه اثبات كرد كه نمی توان به این كشور دل بست، خاطرنشان كرد: استكبار هیچ زمان خیرخواه ما نبودند بلكه برعكس همواره به دنبال فرصت طلبی برای تسلیم كردن كشورهای مسلمان هستند كه یكی از آن راه ها القای ناامیدی و جدایی مردم از نظام است كه برای مقابله با این توطئه باید همه باهم متحد شویم.
وی بابیان اینكه امروز به بركت جوانان رشید و شهدا توانستیم به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا نماییم، اضافه كرد: عده ای به دنبال القا ناامیدی به جوان ها هستند و مدام می گویند كه این انقلاب دوامی ندارد اما در پاسخ، ما با شعار توانسته ایم از پس مشكلات بسیاری برآئیم و امروز دشمن هم از همین قدرت خواستن و توانستن ما در هراس است.
ایران در دنیا می درخشد
جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بابیان اینكه كشور قدرتمند باید قدرت بازدارندگی و دفاعی داشته باشد، اظهار داشت: به بركت انقلاب امروز بعنوان جزیره ثبات در میان سایر كشورها تعریف شدیم كه می كوشند برای ماندگاری خویش را به ما متصل كنند.
آبنوش در ادامه خاطرنشان كرد: امروز دشمن نهادهای اقتدار ما را مورد هدف خود قراردادند كه خوشبختانه باتدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم در سیاست جایگاه عالی در دنیاداریم و ایران پله های پیشرفت و ترقی را طی می كند.
وی با اشاره به انتخابات برگزارشده در عراق، اضافه كرد: آمریكا با همكاری آل سعود برای این انتخابات هزینه های بسیاری كرد كه درنهایت بازهم در منطقه شكست خوردند و این موفقیت ها تنها حاصل دستاوردهای نظام ۴۰ ساله است.

1397/07/22
19:35:27
0.0 / 5
4896
تگهای خبر: بین المللی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ