با هدف هم افزایی فعالان و توسعه بازار؛

انتخابات انجمن فعالان کتاب دیجیتال

انتخابات انجمن فعالان کتاب دیجیتال

پرسی بلاگ: انتخابات انجمن فعالان کتاب دیجیتال در فضای مجازی و مدیران، نمایندگان شرکت ها، مؤسسات و ناشران فعال در زمینه نشر دیجیتال کتاب کشور اجرا شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، انتخابات انجمن فعالان کتاب دیجیتال با حضور نماینده مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و مدیران، نمایندگان شرکت ها، مؤسسات و ناشران فعال در زمینه نشر دیجیتال کتاب کشور اجرا شد.
این انجمن فعالان با هدف هم افزایی فعالان و توسعه بازار و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خواهد داشت. در این انتخابات فعالان حوزه کتاب دیجیتال با آرا خود، اعضای هیئت مدیره انجمن فعالان کتاب دیجیتال را مشخص کردند.
دامون آذری، علی محمدپور، حمیدرضا شربتیان، مجید شریفی، راضیه هاشمی، محسن نادری و علی غیوری به ترتیب آرا به عنوان هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.
طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولیت و ماموریت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، شکل گیری تشکل های حوزه دیجیتال با این مرکز است. قبل از این نیز ۲ مجمع فعالان دیجیتال اسلامی و مجمع فعالان دیجیتال حوزه کودک و نوجوان با محوریت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی شکل گرفته است.
انجمن فعالان کتاب دیجیتال اعلام نموده مانند انجمن های دیگر در رابطه با وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی علاوه بر خدمات به اعضا و رفع موانع فعالیت فعالان این حوزه با همکاری نهاد دولت و مرکز ملی فضای مجازی، می تواند پیشنهاد دهنده قوانین و بخشنامه های این حوزه باشد. تدوین نشدن قوانین و بخشنامه ها، نبود حمایت های دولتی، تبلیغات و ناآشنایی عموم جامعه با کتاب دیجیتال از مشکلات و معضلات حوزه کتاب دیجیتال است که این انجمن تلاش می کند تا در رفع آن ها بکوشد.


منبع:

1401/11/27
12:53:56
5.0 / 5
379
تگهای خبر: بازار , خدمات , دیجیتال , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ