نگهبانانی كه خود دزد شدند

نگهبانانی كه خود دزد شدند

پرسی بلاگ: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارقان قطعات خودرو یك شركت تولیدی كه مبادرت به سرقت 25 میلیارد ریالی كرده بودند آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی حاجیان اظهار نمود: به دنبال ارجاع شكایتی به پلیس آگاهی شهرستان آبیك در خصوص سرقت قطعات خودرو از یك شركت تولیدی، سوژه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشكیل كارگروه ویژه ای در دستور پلیس آگاهی شهرستان آبیك قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد صاحب شركت تولیدی قطعات خودرو در زمان حضور 6 ماهه خود در خارج از كشور، نسبت به سرقت حجم زیادی از قطعات خودرو از شركت وی توسط سارقان اقدام شده است.

وی ادامه داد: صاحب شركت تولیدی كه سپس انبارگردانی، متوجه سرقت میلیاردی از شركت، سپس فك پلمب می شود در اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی توسط مأموران پلیس آگاهی 2 مظنون در این رابطه شناسایی شده و تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: مأموران حین خروج یكی از مظنونان از شركت تولیدی با خودرو شخصی اش، به وجود اموال سرقتی در خودرو وی مشكوك شده و خودرو را در جاده آبیك" متوقف و در بازرسی از آن تعدادی قطعات خودرو و كابل كشف و فرد مظنون را دستگیر كردند.

حاجیان اشاره كرد: سپس دستگیری نخستین مظنون، همدست وی سپس اطلاع از دستگیری اش قصد خروج از استان را داشت كه در یك اقدام ضربتی وی باز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی عنوان كرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت قطعات خودرو طی چندین مرحله از اوایل سال جاری با سوءاستفاده از مسئولیت واگذارشده اعتراف كردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینكه هر دو متهم از عوامل نگهبانی شركت تولیدی بودند سپس تشكیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روان زندان شدند.




1397/11/06
23:35:31
5.0 / 5
4502
تگهای خبر: پلیس , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ