فرمانده انتظامی فارس:

دستگیری ۸ عامل راه بندان خیابان های شیراز

دستگیری ۸ عامل راه بندان خیابان های شیراز

به گزارش پرسی بلاگ ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: هشت نفر از عوامل راه بندان های معابر مختلف در شیراز دستگیر شدند.


سردار رهام بخش حبیبی اضافه كرد: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، ۸ نفر از كسانی كه طی اغتشاشات و ناآرامی های اخیر با ریختن نخاله های ساختمانی مبادرت به راه بندان خیابان های شیراز كرده بودند دستگیر و وسایل نقلیه آنها توقیف شده است.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از سایت پلیس فارس، حبیبی اظهار داشت: افراد دستگیر شده فرصت طلبانی هستند كه در جریان ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر در سطح استان و بخصوص شهر شیراز، با استفاده از كامیون و با ریختن نخاله ها مبادرت به راه بندان در نقاط مختلف منجمله مسیرهای منتهی به شیراز كرده بودند.
فرمانده انتظامی فارس اضافه كرد: این افراد توسط مأموران پلیس امنیت عمومی و بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با هماهنگی دستگاه قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
حبیبی با اشاره به اینكه در این خصوص كامیون های این افراد توقیف و متهمان با تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گشتند، اظهار داشت: كاركنان فرماندهی انتظامی استان فارس در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و كوششی دریغ نمی كنند.


1398/09/05
14:53:18
5.0 / 5
4690
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ