تصادف ۸ خودرو در آبشناسان ۲ مصدوم برجای گذاشت

تصادف ۸ خودرو در آبشناسان ۲ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پرسی بلاگ سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد چند دستگاه خودرو در راه شرق به غرب بزرگراه آبشناسان در بعدازظهر امروز اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، جلال ملكی در اینباره بیان كرد: ساعت ۱۵ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در راه شرق به غرب بزرگراه آبشناسان، نرسیده به خیابان شقایق به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. بلافاصله یك ایستگاه به محل حادثه اعزام می شود، در محل حادثه مشاهده می شود كه هشت دستگاه خودرو سواری شامل (پژو ۴۰۵، ریو، ال۹۰، پیكان وانت، دنا و... ) با یكدیگر برخورد كرده اند و ترافیك بسیاری سنگینی بوجود آمده بود.
وی ادامه داد: قبل از رسیدن آتش نشانان و نیروهای امدادی، سرنشینان از خودرو ها پیاده شده بودند. در این حادثه دو مرد حدود ۴۰ ساله از ناحیه سر و صورت گرفتار صدمه دیدگی شده بود كه تحویل عوامل اورژانس شد.
او همینطور اظهار داشت: خودرو ها به محل امن و حاشیه بزرگراه منتقل شدند و معبر با كمك عوامل پلیس راهور بازگشایی شد. در انتها پس از آخر عملیات و ایمن سازی كامل، محل جهت بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تقاضا از رانندگان تقاضا كرد تا در این روزها و در ساعات عصر گاهی كه شهروندان از محل كار به منزل مراجعت می كنند و امكان دارد ترافیكهایی ایجاد شود، با صبر و حوصله و رعایت فاصله ایمن با خودرو های مقابل و خودرو های جانبی رانندگی كنند، با سرعت مطمئنه تردد كنند و فاصله ایمن را حفظ كنند.



1398/08/20
10:33:52
5.0 / 5
4366
تگهای خبر: پلیس , ترافیك , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ