جاعل امضای مسئولان دولتی دستگیر شد

جاعل امضای مسئولان دولتی دستگیر شد

پرسی بلاگ: رئیس مركز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری كلاهبرداری آگاهی داد كه با جعل امضاء مسئولان نهادهای دولتی از شهروندان اخاذی و كلاهبرداری كرده بود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید راستی درباره این خبر اظهار داشت: با دریافت چند شكایت مردمی با سوژه كلاهبرداری، مال باختگان در اظهارات مشابهی گفتند كه با فردی كه مدعی بوده از كاركنان مهم نهادهای دولتی است، آشنا شده اند و مبالغی را به امید اینكه مشكل اداری آنها را حل كند، به وی پرداخت كرده اند اما با پرداخت وجوه از متهم خبری ندارند.
وی افزود: با شكایت های ارائه شده از طرف مالباختگان، سوژه در دستور كار كاركنان پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و مخفیگاه وی در حوالی محله نیروی هوایی مورد شناسایی قرار گرفت و در نهایت نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
راستی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی بامداد روز چهارشنبه هشتم آبان تیمی از مأموران مركز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در یك عملیات ویژه پلیسی، موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر كنند.
وی ادامه داد: متهم به پلیس امنیت منتقل ودر بازجویی های تخصصی، متهم لب به اعتراف گشود و به دریافت مبلغ 600 میلیون ریال در آخرین فقره كلاهبرداری اعتراف كرد.
رئیس مركز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اضافه كرد: در تحقیقات تكمیلی مشخص شد كه وی سابقه دار بوده و قبل تر با عناوین مختلف از قبیل جعل عنوان مشاغل دولتی و خصوصی دستگیر شده است. متهم با حكم قاضی پرونده به 20سال حبس محكوم و روانه زندان شد.




منبع:

1398/08/09
19:05:50
5.0 / 5
4996
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ