گردنگیر شهرداری تهران به پیگیری طرحی برای خدمات بلاعوض حمل و نقل عمومی جانبازان و خانواده هایشان

گردنگیر شهرداری تهران به پیگیری طرحی برای خدمات بلاعوض حمل و نقل عمومی جانبازان و خانواده هایشان

پرسی بلاگ: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اكثریت آراء به طرح گردنگیر شهرداری تهران به پیگیری از دولت برای تخصیص ردیف بودجه به منظور تامین خدمات بلاعوض حمل و نقل عمومی و مراكز فرهنگی عمومی به جانبازان زیر 25 درصد و كلیه رزمندگان، آزادگان، همسران و فرزندان آنها رای مثبت دادند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، در یكصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طرح گردنگیر شهرداری به پیگیری از دولت برای تخصیص ردیف بودجه به منظور خدمات بلاعوض حمل و نقل عمومی به جانبازان زیر ۲۵ درصد در دستور كار شورای شهر تهران بود كه در همین زمینه محسن پورسید آقایی - معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران - ضمن قدردانی از كمیسیون حمل و نقل برای ارائه این طرح اظهار داشت: خیلی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما بازگشت می كردند و اعلام می كردند كه قانون این مساله را تعیین كرده ولی ما از بلیت بلاعوض استفاده نمی نماییم. بر همین مبنا نیاز است كه دولت این ردیف بودجه را پیش بینی نماید و ما این مساله را پیگیری خواهیم كرد.

وی اضافه كرد: ظرف یك سال قبل و در سال ۹۷ بیشتر از ۵۵ میلیارد تومان تخفیفاتی كه به اقشار خاص ارائه می شد از محل درآمدهای مترو و اتوبوسرانی هزینه كرده ایم بدون این كه محلی برای بازپرداخت این هزینه ها وجود داشته باشد. این اقدام از طرف شورا و شهرداری تهران برای اقشار خاص انجام شده است.

پورسیدآقایی اشاره كرد: اگر دولت ردیفی برای این مساله تخصیص دهد اساسا این خدمات افزوده می شود و می توانیم خدمات با كیفیت بهتری ارائه نماییم.

در ادامه این جلسه امینی - نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران - كه در غیاب محسن هاشمی از نیمه این جلسه ریاست شورا را بر عهده داشت، اظهار داشت: كمیسیون حمل و نقل و ترافیك شورای اسلامی شهر تهران و معاونت حمل و نقل شهرداری تران بر سر این مساله موافق هستند.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اكثریت آراء این طرح را به تصویب رساندن.

به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، صدر اعظم نوری - عضو شورای شهر تهران - در ادامه تصویب این طرح پیشنهاد كرد: شهرداری تهران مكلف شود در گزارشی كلیه مطالبات خود از دولت را بطور دقیق ارائه كند.





منبع:

1398/07/09
14:07:19
5.0 / 5
4510
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل , خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ