علی از زبان علی در عید غدیر بررسی می شود

علی از زبان علی در عید غدیر بررسی می شود

به گزارش پرسی بلاگ هم زمان با عید بزرگ غدیر، علی از زبان علی در ترنجستان بهشت نقد و بررسی می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، به مناسبت فرارسیدن بزرگ ترین عید شیعیان، عید غدیر خم، نشست نقد و بررسی كتاب باارزش «علی از زبان علی» برپا می شود. این كتاب كه تألیف حجت الاسلام محمد محمدیان، نماینده‌ی سابق ولی فقیه در دانشگاه ها است، با حضور نویسنده‌ی اثر معرفی و بررسی خواهد شد.
«علی از زبان علی» اثری است كه در آن، مسائل سیاسی و اجتماعی زمانه‌ی حضرت علی ضد السلام از زبان شریف ایشان بیان شده و دفتر نشر معارف آنرا منتشر نموده است.
همچنین به مناسبت این عید فرخنده، شاعر اهل بیت، احمد بابایی، در این مراسم شعرخوانی خواهد نمود. در حاشیه‌ی این نشست، جشن امضای كتاب «خنجر سپید شب» اثر مسلم ناصری هم برگزار می گردد. «خنجر سپید شب» را كه دفتر نشر معارف به چاپ رسانده است، زندگی پسری است كه سر ناسازگاری با دایی اش، خلیفه‌ی سوم عثمانی دارد. او كه پسری از خاندان بنی امیه و از مخالفان امام علی ضد السلام است، سرانجام دوستدار حضرت امیر می شود. شخصیت این كتاب و اتفاقاتی كه برایش رخ داده است، استناد تاریخی دارد.
علاقه مندان برای حضور در این مراسم، سه شنبه 29 مرداد، هم زمان با روز عید سعید غدیر، ساعت 17 در ترنجستان بهشت واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیه‌ی ارشاد، حضور یابند.

1398/05/28
20:42:15
5.0 / 5
5228
تگهای خبر: اجتماعی , كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ