حاشیه های شكایت كرباسچی از یك مترجم

آقای قوچانی! در دادگاه باید حل شود؟

آقای قوچانی! در دادگاه باید حل شود؟

پرسی بلاگ: بیژن اشتری با شكایت غلامحسین كرباسچی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. اشتری این خبر را در ایسنتاگرام خود اعلام نموده است و در ذیل آن محمد قوچانی كامنت بحث برانگیزی گذاشته است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، بیژن اشتری مترجم پركار ایرانی بامداد روز یكشنبه ۱۳ مرداد ماه با شكایت غلامحسین كرباسچی شهردار سابق تهران و دبیر كل حزب كارگزاران سازندگی به دادسرای فرهنگ و رسانه می رود.
اشتری این خبر را در آخرین پست اینستاگرامی خود اعلام نموده و در ذیل آن نوشته است كه با همراهی محمدعلی جعفریه مدیر نشر ثالث بعنوان همراه به دادسرا بازگشت خواهدنمود.

اشتری چندی پیش و همزان با طرح موضوعات مختلف درباره پرونده محمد علی نجفی در پستی در صفحه خود شبكه اجتماعی اینستاگرام به بیان شباهت هایی میان نجفی و كرباسچی پرداخته بود كه با اعتراض كرباسچی این پست را حذف نمود.
نكته قابل توجه در این مساله كامنت محمد قوچانی عضو حزب كارگزاران و سردبیر روزنامه سازندگی است كه در واكنش به این خبر اشتری عنوان كرده است: من همه تلاشم را می كنم كه با توضیح حضرتعالی كه از مترجمان زبده كشور هستید مشكل حل شود.
این پاسخ قوچانی با واكنش محمد علی جعفریه نیز روبرو شده است كه در پاسخ به قوچانی عنوان كرده است: آقای قوچانی در دادگاه باید حل شود؟


منبع:

1398/05/12
17:26:29
5.0 / 5
5201
تگهای خبر: اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ