تازه ترین كتاب امیكو اوكادا درباره ایران منتشر شد

خاطرات ایران شناس ژاپنی از نمایشگاه كتاب در كشور سخن، من و ایران

خاطرات ایران شناس ژاپنی از نمایشگاه كتاب در كشور سخن، من و ایران

به گزارش پرسی بلاگ كتاب كشور سخن، من و ایران نوشته خانم امیكو اوكادا ایران شناس ژاپنی از جانب انتشارات هی بونشا یكی از مجموعه های معتبر انتشاراتی در نوبت اول در 2000 نسخه منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، كتاب «كشور سخن، من و ایران» نوشته خانم امیكو اوكادا ایران شناس ژاپنی از طرف انتشارات هی بونشا یكی از مجموعه های معتبر انتشاراتی در نوبت اول در ۲۰۰۰ نسخه منتشر گردید.
اوكادا در سال ۱۳۹۶ با دعوت، زمینه سازی و هماهنگی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن به منظور سخنرانی، ملاقات با بعضی از شخصیت های ایرانی و همین طور حضور در نمایشگاه بین المللی كتاب به تهران سفر كرد و بعد از بازگشت دریافت ها، خاطرات خود از این سفر و دوره های مختلف حضور در ایران همچون دوره دانشجویی را در چارچوب این كتاب با عنوان «كشور سخن، من و ایران» به رشته تحریر در آورد.
پروفسور اوكادا كه فارغ التحصیل دانشگاه تهران است بیشتر از ۵۰ سال از عمر خودرا در ایران و ژاپن در زمینه ایران شناسی صرف كرده و ده ها كتاب و مقاله را با عناوین گوناگون به چاپ رسانیده است. رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن علاوه بر زمینه سازی برای سفر پروفسور اوكادا به تهران، برخی تصاویر و تصاویر مورد نیاز برای كتاب را نیز آماده سازی و در اختیار قرار داده است كه در متن كتاب نیز ذكر شده است.
این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است.

1398/03/02
12:38:48
5.0 / 5
4733
تگهای خبر: بین المللی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ