عید و كتابخانه ها؛

185 کتابخانه عمومی در نوروز فعالیت می کنند

185 کتابخانه عمومی در نوروز فعالیت می کنند

پرسی بلاگ: همزمان با فرارسیدن نوروز 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضا و مسافران نوروزی می پردازند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، همزمان با فرارسیدن عید نوروز و سال ۱۴۰۳ هجری شمسی، بمنظور ارائه خدمات کتابخانه ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون ها، ۱۸۵ باب کتابخانه عمومی در این ایام فعال خواهند بود.
در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۱۸۵ باب کتابخانه عمومی در سطح کشور در خدمت علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود که نسبت به زمان مشابه سال ۱۴۰۱ (با ۱۵۵ باب کتابخانه فعال) رشد حدود ۲۰ درصدی داشته است. در دوم فروردین ماه با ۱۷۹ باب، بیشترین تعداد کتابخانه فعال خواهد بود و در سیزدهم فروردین ماه نیز حداقل ۱۰۹ باب کتابخانه آماده ارائه خدمات است.
در استان خراسان رضوی ۱۹ باب کتابخانه، در استان ایلام ۱۶ باب کتابخانه، در استانهای بوشهر و تهران هر کدام ۱۴ باب کتابخانه، در استان فارس ۱۱ باب کتابخانه، در استان خراسان جنوبی ۹ باب کتابخانه، در استانهای آذربایجان شرقی و خراسان شمالی هر کدام ۷ باب کتابخانه، در استانهای کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد هر کدام ۶ باب کتابخانه، در استانهای گلستان، مرکزی و همدان هر کدام ۵ باب کتابخانه، در استانهای البرز، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان و یزد هر کدام ۴ باب کتابخانه، در استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، قزوین، لرستان و هرمزگان هر کدام ۳ کتابخانه، در استانهای اردبیل، سمنان، کردستان و گیلان هر کدام ۲ کتابخانه و در استانهای کرمان و قم هر کدام یک کتابخانه فعال خواهد بود.
فهرست کتابخانه های فعال در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ساعات کاری آنها بوسیله این پیوند قابل مشاهده می باشد. همین طور می توان بوسیله سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی به آدرس www.samanpl.ir به موقعیت آنها می توان دسترسی داشت.


منبع:

1402/12/28
11:57:52
5.0 / 5
188
تگهای خبر: خدمات , شركت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ