توسط انتشارات لف؛

رمان ایرانی تار تاریکی روانه بازار نشر شد

رمان ایرانی تار تاریکی روانه بازار نشر شد

پرسی بلاگ: رمان تار تاریکی نوشته بهاره ارشدریاحی توسط انتشارات لف منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رمان «تار تاریکی» نوشته بهاره ارشدریاحی اخیرا توسط انتشارات لف منتشر و روانه بازار نشر شده است.
این رمان به قول مولفش، به شیوه تعاملی نوشته شده است؛ به این مفهوم که در بعضی از بزنگاه ها مخاطب در جایگاه شخصیت اصلی (دنا) قرار گرفته و یکی از مسیرهای پیش رو را انتخاب می کند. هر انتخاب، دنا را به سمت مجموعه ای از حوادثکه برپایه روابط علت و معلولی به هم مرتبط شده اند سوق می دهد. البته امکان دارد برخی انتخاب ها فقط میانبر باشند یا راهی طولانی تر برای رسیدن به مقصد مشترک.
شخصیت اصلی رمان، «دنا جابری» دختری جوان است در اوایل بیست سالگی که ناگهان به علت بحران مالی خانوادگی حمایت تمام دوستان، خویشاوندان و حتی مادرش را از دست می دهد. او مجبور است برای بقای خود و نجات پدرش از دست طلبکارها با گروهی خلافکار همراه شود تا دست به سرقت از بزرگترین پاساژ الماس خاورمیانه بزنند. در رمان اما به جز این مسیر، راه های زیادی جلوی مخاطب گشوده می شود؛ مخاطب آزاد است از میان این گزینه ها سرنوشت دنا را انتخاب نماید یا رمان را همان گونه که هست با پایان های مختلف بخواند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
پیش از این دو رمان «خواب خاک» و «تقویم تصادفی» و دو مجموعه داستان «لیتیوم کربنات» و «خاک زیر ناخن» از بهاره ارشد ریاحی انتشار یافته است. این نویسنده سابقه دستیابی به مقام های برگزیده جشنواره های معتبر ادبیات داستانی، تدریس ادبیات داستانی، داوری جوایز ادبی و هم روزنامه نگاری را در کارنامه خود دارد.
این کتاب با ۳۲۶ صفحه، شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۲۸۰ هزار تومان عرضه شده است.


منبع:

1402/12/24
12:06:24
5.0 / 5
190
تگهای خبر: بازار , جشنواره , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ