با آغاز جشن همبستگی ملی؛

کدام هنرمندان پای صندوق رای آمدند؟

کدام هنرمندان پای صندوق رای آمدند؟

به گزارش پرسی بلاگ، با آغاز فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مدیران و هنرمندان مختلف در تالار وحدت پای صندوق رای آمدند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با آغاز رسمی این حماسه ملی امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه به میزبانی تالار وحدت تهران برپا شد. محمد اله یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، محمدمهدی سموعی مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعات اولیه روز درحال آماده سازی فضای سالن انتظار تالار وحدت برای برگزاری حماسه ملی انتخابات بودند. کدام هنرمندان و مدیران پای صندوق رای آمدند؟ کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، امیرحسین سمیعی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون مدیرانی بودند که در دقایق ابتدایی آغاز جشن همبستگی ملی در تالار وحدت حضور پیدا کردند.

ایمان شمسایی مدیرکل پیشین مطبوعات داخلی و خبرگزاری ها و سرپرست معاونت توسعه و مدیر منابع سازمان حج و زیارت، ابوالفضل همراه مدیر فرهنگسرای نیاوران، سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، مجید زین العابدین مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، سید مجید پور احمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ، منوچهر صهبایی رهبر ارکستر سمفونیک تهران، مجتبی امینی، جعفر دهقان، هوشنگ توکلی، محسن افشانی، حسین پرستار، کیانوش گرامی، هادی آزرم، مسعود اطیابی، محسن توسلی، محسن علی اکبری، بهمن دان، میلاد عرفان پور، مهدی حامدسقایان، مهران رجبی، امید جهان، محمو سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود اسلامی معاون توسعه منایع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود دینی، بهروز افخمی، جهانگیر الماسی، یدالله وفاداری، محمد خراسانی زاده، جواد طاهری، محمدحسین ایمانی خوش خو، سیدمحمد میرزمانی، داریوش یاری، امیرحسین شفیعی، محسن میرزاعلی، محسن مومنی شریف، ناصر فیض، سید محمد هاشمی، تاجبخش فناییان، ناصر کریمی، حمیدرضا نوربخش، فرهاد قائمیان، چنگیز حبیبیان، احمد نجفی و... همچون مدیران و هنرمندانی هستند که در تالار وحدت پای صندوق رای آمدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم جهت شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، تالار وحدت را برگزید.
اجرای موسیقی و اجرای پروژه های مختلف حوزه نقاشی همچون برنامه های جنبی در محل استقرار صندوق ویژه اصحاب فرهنگ و هنر بود.
در ابتدای بخش رسمی این گردهمایی قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ به اجرای برنامه پرداخت. اجرای کنسرت موسیقی ایرانی با حضور گروه موسیقی آوای حنانه هم بخش بعدی برنامه بود. این در شرایطی است که چنگیز حبیبیان، محمد حشمتی و امید جهان خوانندگان موسیقی پاپ هم از دیگر هنرمندانی بودند که در این ویژه برنامه به اجرای برنامه پرداختند.

آمدیم تا برای آینده ایران خط مشی جدید رقم بزنیم
علیرضا فخاری استاندار تهران هم در جمع نمایندگان و هنرمندان مستقر در صندوق ویژه اصحاب فرهنگ و هنر ضمن تقدیر از حضور پرتعداد هنرمندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در جمع شما هنرمندان عزیز حضور پیدا کرده ام؛ هنرمندانی که امروز علاوه بر حضور در حماسه انتخابات با خلق آثاری که در سالن انتظار تالار وحدت خلق کردند برای ایران اسلامی آثار ماندگاری را به جای می گذارند.

وی اضافه کرد: هنر از سرپنجه تدبیر شماست و اساسا هر حرکتی که حیات پیدا می کند با آثار و جدیت هرکدام از شما هنرمندان است و امروز با کار وحدت گونه ای که توسط شما عزیزان هنرمند در این مکانی که متعلق به شماست، انجام گرفت، نشان دادید که در کنار هم، برای هم و برای ایران عزیز در کنار صندوق رای حاضر شدید تا یک مرتبه دیگر در تداوم یک اثر مهم و ماندگار برای ظهور اراده ای جدید کنار هم باشید و رای دهید. تا بتوانیم برای آینده ایران خط مشی جدیدی را رقم بزنیم. جا دار از همه شما عزیزان تشکر ویژه ای داشته باشم. استانداری تهران هم از این پس فضایی برای مراودات روزافزون بین ما و هنرمندان عزیز خواهد بود.


منبع:

1402/12/11
18:58:17
5.0 / 5
245
تگهای خبر: آثار , شركت , گردهمایی , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ