برای نیمه شعبان؛

برگزاری برنامه گل برای گل در محلات تهران

برگزاری برنامه گل برای گل در محلات تهران

پرسی بلاگ: به گزارش پرسی بلاگ، برنامه گل برای گل همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) از 3 تا 6 اسفند در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، ویژه برنامه «گل برای گل» همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) با حضور نوجوانان از روز ۳ تا ۶ اسفند، در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام می شود.
آذین بندی خیابان های منطقه با محوریت خیابان منزل شهدا یا مسجدی در محله، برگزاری جشن های میدانی، قرائت دسته جمعه دعای فرج، اجرای مسابقه نقاشی با موضوع نیمه شعبان، راه اندازی کاروان شادی، نورافشانی در شب میلاد حضرت مهدی (عج) و برگزاری غرفه های جانبی و نمایشگاهی در کنار مراسم ازجمله برنامه های این جشن است. همین طور در این برنامه ۵ روایت برتر جشنواره «قصه ایران آینده» در هر منطقه معرفی و تقدیر می شوند.
طبق اعلام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوجوانان محلات مختلف می توانند با شرکت در چالش «هرخانه؛ یک مهدیه»، تصاویر خودرا از جشن های خانگی، آذین بندی و مولودی خوانی در محیط منازل خود، به صفحه فرهنگسرای منطقه خود در اینستاگرام ارسال نمایند.


منبع:

1402/11/30
13:41:41
5.0 / 5
239
تگهای خبر: جشنواره , شركت , شهرداری , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ