توسط انتشارات كتاب جمكران؛

ترجمه سفیانی و نشانه های ظهور از راه رسید

ترجمه سفیانی و نشانه های ظهور از راه رسید

پرسی بلاگ: ترجمه کتاب سفیانی و نشانه های ظهور نوشته محمد فقیه توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، کتاب «سفیانی و نشانه های ظهور» نوشته محمد فقیه بتازگی با ترجمه سید شاهپور حسینی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است.
مساله بشارت ها و نشانه های ظهور، سنتی است که در زمان همه پیامبران و در بین تمامی امت ها رایج بوده و قبل از ظهور تمامی پیامبران، نشانه هایی درباره ی ظهور یا نزدیکی ظهورشان در بین مردم وجود داشته است. این نشانه ها و بشارت ها، در حقیقت ستاره ها و پرتوهایی هستند که حق جویان را راهنمایی می کنند و نوید نزدیکی فرج را به آنها می دهند.
از مهم ترین فایده های وجود این نشانه ها، جلوگیری از رخنه حس ناامیدی در دل منتظران و شکیبایان، و همین طور جلوگیری از پیمودن راه باطل است. اما در این بین تعدادی از فتنه جویان و فریبکاران با کارها و گفته هایشان، به سلب ایمان از مردم تصمیم گرفته اند و ایشان نشانه ها و علامت های دروغین و جعلی را در راستای اهداف و خواسته های مذهب فاسد خود آورده اند.
نویسنده این کتاب تلاش نموده مطالبی را با سندهای معتبر ارائه دهد، بشارت هایی که ناگزیر اتفاق می افتد و نشانه هایی که ممکنست تغییر کند و اتفاق نیفتد، را بیان کند تا ضمن رو کردن دست فریبکاران و جاعلان، کمکی باشد برای ضعیفان و مسکینان و درماندگان تا حق برایشان آشکار و راه برایشان روشن شود تا بتوانند در خط و صراط مستقیم بمانند و بهشت پرنعمت را از آنِ خود سازند.
در قسمتی از این کتاب می خوانیم:
برخی از به ظاهر پژوهشگران بیچاره و درمانده، نشانه های درست و نادرست را باهم درآمیخته، این راه را کورکورانه می پیماند و به گمان خود برحقاند و کاری نیک انجام می دهند. در اینجا مناسب دیدیم برای این اشخاص و امثال ایشان، مطالبی را که با سندهای معتبر اثبات می شود، بیان، و به بشارت هایی که ناگزیر اتفاق می افتد و نشانه هایی که ممکنست تغییر کند و اتفاق نیفتد، اشاره کنیم؛ هرچند این اخبار ممکنست سند درستی داشته باشند یا حتی متواتر هم باشند.
این کتاب با ۱۹۲ صفحه و قیمت ۹۵ هزار تومان عرضه شده است.


منبع:

1402/10/19
13:02:42
5.0 / 5
214
تگهای خبر: بازار , ترجمه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ