سردار خادم سیدالشهدا:

هدف کنگره شهدای خوزستان آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا است

هدف کنگره شهدای خوزستان آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا است

به گزارش پرسی بلاگ، فرمانده قرارگاه کربلا اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدای خوزستان، آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آن اسطوره های مقاومت و ایثار است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سردار احمد خادم سیدالشهدا عصر امروز یکشنبه در نشست با فرماندهان نظامی و امنیتی استان خوزستان، برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان را ادای دین به مقام معظم شهدا دانست و اظهار نمود: پاسداشت خون مطهر شهدا با زنده نگه داشتن یاد شهیدان در دل ها و رفتارها در سطح فردی و اجتماعی محقق می شود.
وی اضافه کرد: این که به دنبال تقویت روحیه مقاومت و شهادت طلبی هستیم ناشی از الگوگیری از سبک فکری و زندگی عملی شهداست.
فرمانده قرارگاه کربلا در ادامه بسیجی ماندن در گام دوم انقلاب را ادامه خط سیر شهدا در عصر حاضر برشمرد و اظهار داشت: در هر جایی که پیشرفت کردیم، بخاطر نگاه بسیجی مدار و بینش انقلابی ما بوده است.
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدای خوزستان، آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آن اسطوره های مقاومت و ایثار است.
سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به اینکه تا رسیدن به قله ها فاصله ای نداریم، اظهار داشت: یکی از مصادیق بسیجی ماندن، تبعیت عملی از سخن فرمانده معظم کل قواست و نیروهای مسلح در همه عرصه ها شامل آمادگی کامل یگان های رزمی و عملیاتی و داشتن تجهیزات پیشرفته و بهره مندی از نیروی انسانی مؤمن و شجاع و با روحیه انقلابی و همینطور خدمات مردم یاری و محرومیت زدایی آماده دفاع از خون مطهر شهدا و آب و خاک میهن اسلامی هستند.


منبع:

1402/09/06
13:42:55
5.0 / 5
182
تگهای خبر: اجتماعی , انسانی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ