فردا در فرهنگسرای بهمن؛

کتاب چهار میثاق بررسی می شود

کتاب چهار میثاق بررسی می شود

پرسی بلاگ: کتاب چهار میثاق فردا سه شنبه دوم آبان در برنامه سه شنبه های طلایی با کتاب فرهنگسرای بهمن بررسی می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشست های سه شنبه های طلایی با کتابِ کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن به بحث و بررسی پیرامون کتاب «چهار میثاق» اثر، دون میگوئل روئیز اختصاص دارد.
در این جلسه هم اندیشی که فردا سه شنبه دوم در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، شماری از نوجوانان، دانشجویان جوان و علاقه مندان به کتاب و مطالعه گرد هم آمده و پیرامون کتاب چهار میثاق نوشته دون میگوئل روئیز به بحث و بررسی خواهند پرداخت.
این پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشست های سه شنبه های طلایی با کتاب است که بمنظور آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با کتاب های باارزش انگیزشی، تاریخی و روانشناسی کار و تشویق به مطالعه در بستر فرهنگی انجام می شود.
پیش از این کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثری از رابین شارما با ترجمه رضا اسکندری آذر، کتاب کریم خان زند اثر جان_ ر_ پری و کتاب قلعه الموت از ولادیمیر بارتول، نویسنده ی یوگسلاوی تبار، در این برنامه مورد بررسی و بحث های علمی و کارشناسی اعضای فعال کتابخانه قرارگرفته است.
این برنامه فردا سه شنبه دوم آبان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن انجام می شود.


منبع:

1402/08/02
12:45:53
5.0 / 5
235
تگهای خبر: ترجمه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ