شاعران و هنرمندان جبهه مقاومت اسلامی اعلام كردند؛

اهالی هنر با زبان هنر اعتراض خودرا به سکوت حقوق بشر اعلام کنند

اهالی هنر با زبان هنر اعتراض خودرا به سکوت حقوق بشر اعلام کنند

پرسی بلاگ: شاعران و هنرمندان جبهه مقاومت اسلامی در اطلاعیه ای درخواست نمودند اهالی هنر و ادبیات با زبان شعر و هنر، اعتراض خودرا نسبت به سکوت شرم آور مدعیان دروغین حقوق بشر اعلام کنند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، شاعران و هنرمندان جبهه مقاومت اسلامی در پی جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل اطلاعیه ای صادر کردند.
مشروح متن این بیانیه بدین سان است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ (آیه ۷ سوره محمد)
امام خامنه ای: «مسئله فلسطین یک مسئله فقط اسلامی نیست، یک مسئله انسانی است.» بار دیگر دستان ناپاک شمر پلید زمان آغشته به خون های کودکان و زنان و بیماران و مردم بی دفاع غزه شد و تصاویر مخوف دیگری از جنایات وحشیانه رژیم منحوس و رو به زوال صهیونیستی را با بمباران بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه و شهادت صدها تن از مردم غیر نظامی، در صفحه تاریخ ثبت نمود که بی گمان لکه ننگی بر چهره کثیف این رژیم خون آشام و حامیانش خواهد بود.
این اقدام وحشیانه اسرائیل جنایتکار، از غیض حماسه تاریخی و با شکوه حماس و جهاد اسلامی و عملیات افتخار آمیز طوفان الأقصی بود که آن طوفان عظیم، ضربات مهلک و غیر قابل ترمیم بر هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس وارد کرد و ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین با خلق این حماسه، فصل جدیدی در راه مقاومت آزادی بخش قدس گشودند.
همانطور که در آیات خیلی از قرآن کریم هم به کسانی که در راه مقاومت و ایستادگی قدم برداشته اند، بشارت داده شده است که اهل حق پیروز نهایی هستند و شکست نخواهند خورد، فلذا این مقاومت و ایستادگی قابل تقدیر رزمندگان و مجاهدان فلسطینی، نوید فردایی روشن و پیروزی حتمی و قریب الوقوع را می دهد.
آری به فرموده امام حی و حاضر محور مقاومت اسلامی، حضرت امام خامنه ای حفظه الله، رژیم غاصب رفتنی است و امروز نهضت فلسطین از همیشه این هفتاد هشتاد سال سرحال تر و بانشاط تر است و ان شاءالله این سرطان به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.
هم حالا ما شاعران و هنرمندان جبهه مقاومت اسلامی در لبیک به فرمایشات امام المسلمین و رهبر همه آزادی خواهان عالم، امام خامنه ای، ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، ابراز انزجار خودرا نسبت به اعمال بی شرمانه و ضد انسانی صهیونیست ها اعلام نموده خواهان توقف نسل کشی هستیم و از همه اهالی هنر و ادبیات در اقصی نقاط دنیا تقاضامندیم با طوفان واژه های ناب، حماسه دیگری در حوزه هنر متعهد خلق نمایند و با زبان شعر و هنر، اعتراض خودرا نسبت به سکوت شرم آور مدعیان دروغین حقوق بشر و سیاستمداران غربی اعلام نموده و هنرمندی خودرا با ایستادن در کنار مردم عزیز فلسطین و حمایت کامل از انتفاضه این ملت مقتدر به رخ جهانیان بکشانند.
به امید آزادی کامل فلسطین و اقامه نماز در قدس شریف الیس الصبح بقریب…


منبع:

1402/07/29
08:31:53
5.0 / 5
212
تگهای خبر: انسانی , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ