اسماعیلی مطرح كرد؛

دفاع امام خمینی(ره) از آرمان فلسطین معادلات منطقه را به هم ریخت

دفاع امام خمینی(ره) از آرمان فلسطین معادلات منطقه را به هم ریخت

به گزارش پرسی بلاگ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و دفاع همه جانبه امام خمینی (ره) از قدس و آرمان فلسطین به تدریج معادلات منطقه را به هم ریخت.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبردِ غزه با عنوان «منادیان الاقصی» با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی ابطحی دبیر کل کنفرانس بین المللی پشتیبانی از انتفاضه فلسطین، خالد قدومی نماینده حماس در ایران، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان مؤسس و عضو هیأت امنا جمعیت دفاع از ملت فلسطین و اصحاب رسانه توسط معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد قبل از ظهر امروز شنبه ۲۲ مهر در خبرگزاری قدس برگزار گردید.
در این نشست مذکور اسماعیلی اظهار داشت: یک زمانی اگر کسی می خواست آینده را پیش کند محکوم به توهم می شد. مگر می شد رژیم وحشی و تا بن دندان مسلح صهیونیستی، رژیمی که به هیچ قاعده انسانی معتقد نیست و همه ابزارهای رسانه ای را در اختیار دارد، شکست بخورد و در مقابل فرزندان مقاومت زانو بزند؟ با عملیات طوفان الاقصی معادلات سیاسی، امنیتی، رسانه ای و خبری این رژیم وحشی با هم تغییر یافته است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران و دفاع همه جانبه امام خمینی (ره) از قدس و آرمان فلسطین به تدریج معادلات منطقه را به هم ریخت. فرزندان فلسطینی با سنگ به مبارزه می پرداختند و ما همت و نگاه آنها را تحسین می کردیم و درود می فرستادیم. از آن مرحله مبارزه با سنگ به این قدرت نظامی بالا رسیدن تصور دشواری است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ما هنوز ابعاد این عملیات را درک نکرده ایم. فرزندان مقاومت در یک روز، تعداد مهمی از سران و افراد نظامی رژیم صهیونیستی را به اسارت در آورده اند و این خفت این رژیم را می رساند. پیروزی در طوفان الاقصی گوارای مقاومت باشد. رژیم صهیونیستی با استفاده از ابزارهای رسانه ای برای خلق تصویر جعلی اش تلاش مذبوحانه ای کرده بود و در واقع بیشتر از این که قدرت واقعی داشته باشد، مخلوق رسانه ها بود.
وی اظهار داشت: شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل شروع شده است و این آخرین دست و پا زدن های آنها می باشد. جنگ روایت و رسانه ای را به وجود آورده اند تا جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و قاتل و مقتول را تغییر بدهند، اما دوره سلطه رسانه های غربی به پایان رسیده است. اسرائیل ۷۵ سال را با قتل، کشتار و تجاوز طی کرده است و الان حیثیت سیاسی نظامی اش را از دست داده و در ذلت قرار گرفته است. امروز با روشنگری خبرنگاران حیثیت اجتماعی و فرهنگی این رژیم هم از دست رفته است.
اسماعیلی در انتها اظهار داشت: در حضور نماینده حماس در ایران و دبیر کل کنفرانس بین المللی پشتیبانی از انتفاضه فلسطین می گویم رسانه های جمهوری اسلامی ایران در کنار و خدمت فلسطینیان و فرزندان مقاومت است. جامعه ایرانی داغدار کودکان شماست. پای آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف ایستاده ایم. حضور ملائک را در کنار فرزندان مقاومت می بینیم. پیروزی نزدیک است و ان شاالله به امامت، امام مسلمین جهان آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای (مدظله العالی) نماز با شکوه وحدت در بیت المقدس برپا خواهد شد.


منبع:

1402/07/22
16:08:37
5.0 / 5
246
تگهای خبر: اجتماعی , انسانی , بین المللی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ