رئیس پلیس فرودگاه های كشور:

حمل پاوربانک در سفرهای هوایی به عراق ممنوعست

حمل پاوربانک در سفرهای هوایی به عراق ممنوعست

پرسی بلاگ: پرسی بلاگ: فرمانده پلیس فرودگاه های کشور اعلام نمود همراه داشتن پاوربانک در پروازهای هوایی عراق ممنوع می باشد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار محسن عقیلی با اشاره به ممنوعیت هایی که از طرف کشور عراق برای زوار اربعین در سفرهای هوایی درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: بنابر اعلام دولت عراق، زوار اربعین حسینی(ع) که قصد عزیمت بوسیله خطوط هوایی به کشور عراق دارند، نباید اقلام ممنوعه همچون پاوربانک یا همان شارژر سیار تلفن همراه را به همراه داشته باشند.

وی افزود: نه فقط زوار در پروازهای رفت به کشور عراق اجازه همراه داشتن پاوربانک در مسافرت هوایی را ندارند بلکه اگر زائری در عراق پاوربانک تهیه نماید هم، در مسافرت بازگشت به کشور هم اجازه همراه داشتن این وسیله را ندارد و پلیس عراق، پاوربانک ها را از داخل بار مسافران در فرودگاه آن کشور خارج می کند.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور دلیل این کار را جلوگیری از خطرات احتمالی در پی منفجر شدن پاوربانک ها دانست و اظهار داشت: بعضاً در بعضی از موارد دیده شده که حمل پاوربانک ها، انفجارهای کوچکی را در پی دارند و بدنبال این انفجارها، حریق هایی رخ می دهد.




1402/06/02
21:53:30
5.0 / 5
229
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ