بازداشت عاملان زورگیری خشن از ۱۵۰ نفر در تهران

بازداشت عاملان زورگیری خشن از ۱۵۰ نفر در تهران

به گزارش پرسی بلاگ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند زورگیری های خشن با 150 فقره زورگیری در پایتخت خبرداد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: درپی وقوع زورگیری های سریالی از شهروندان در غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، شش مرد تبعه خارجی بعد از شناسایی طعمه های خود، با قمه و چاقو به سمت آنان رفته و مبادرت به زورگیری کرده اند.

وی با اعلان اینکه اغلب این اعمال مجرمانه همراه با خشونت انجام شده است، اظهار داشت: کارآگاهان در مرحله اول با بهره بردن از شیوه های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی نمودند و در ادامه با روش های علمی موفق به ردیابی مخفیگاه آنان شدند. در ادامه کارآگاهان بعد از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شده و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به این که چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه موردنظر کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: متهمان بعد از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود در خصوص ۱۵۰ فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. البته همچنان تحقیقات برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از طرف این افراد در حال انجام می باشد.






1402/04/21
20:06:47
5.0 / 5
298
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ