توسط انتشارات پیدایش؛

خفته زیبا وارد كتابفروشی ها شد

خفته زیبا وارد كتابفروشی ها شد

پرسی بلاگ: رمان عاشقانه خفته زیبا نوشته نانسی کمپل الن با ترجمه سهند نصر توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رمان عاشقانه «خفته زیبا» نوشته نانسی کمپل الن بتازگی با ترجمه سهند نصر توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این کتاب سال ۲۰۱۸ انتشار یافته و ترجمه اش یکی از عناوین مجموعه «عاشقانه های عجیب» است که این ناشر چاپ می کند.
نانسی کمپل آلن نویسنده این کتاب، ۱۳ رمان عاشقانه و تاریخی در کارنامه دارد. او متولد سال ۱۹۶۹ است و ترجمه رمان «دیو کوکی و دلبر» اش قبل تر در سال ۹۸ در قالب مجموعه «عاشقانه های عجیب» چاپ شده است. کمپل آلن تحصیلات ابتدایی دارد و بعنوان مادر سه فرزند به خانه داری و نوشتن اشتغال دارد.
رمان «خفته زیبا»ی او نسخه علمی تخیلی افسانه «زیبای خفته» است و در آن، یک نفرین خواب ابدی وجود دارد. در این داستان، دکتر آیلا کوپر نفرین شده و هر شب به خوابی شبیه مرگ فرو می رود. این نفرین بعد از یک سال، دائمی و شبانه روزی می شود. بدین سان او به خوابی شبیه به مرگ محکوم شده است.
در ادامه، وقتی حدود یک سال از نفرین گذشته و دکتر کوپر برای درمان آن با دکتر نیل پیکت در یک کشتی هوایی همسفر می شود، داخل ماجراهایی می شود که از آنها غافل است. او بدون آن که بداند، با سه فرد دیگر همسفر شده که شیفترهایی هستند که از دست ماموران مخفی دولت انگلستان فرار می کنند. بدین سان دکتر آیلا کوپر و دنیل باید دو کار انجام بدهند؛ هم راهی برای رفع نفرین و طلسم خواب پیدا کنند هم هویت شیفترها را از ماموران مخفی پنهان نگه دارند...
رمان «خفته زیبا» در سی وهشت فصل نوشته شده است.
در قسمتی از این کتاب می خوانیم:
آیلا بازوهایش را دور خودش حلقه کرد و تند خودش را گرم کرد. به شدت سردش بود.
نایجل در چشم های وی نگاه کرد. «بعد سوار اون کشتی شدی. هول کردم.»
«یک سال من رو تعقیب می کردی.» این خیلی چیزها را توجیه می کرد و هضم همه چیز برای آیلا سخت بود.
زیر لب اظهار داشت: «ببخشید.»
«مشخص شد که چرا این قدر توی دست و پا بودی. و البته نفرت انگیز!» آن قدر مودب بود که خودش را شرمنده نشان دهد.
«و برای این این قدر از شیفترها متنفری که از گلدستون متنفر بودی.»
«از شیفترها متنفر نیستم. از برادرم متنفر بودم و برای برایس رندالف کار می کنم که بیشتر از هر چیز دیگه ای از شیفترها متنفره. ناچار بودم که نقشم رو بازی کنم.»
«برایس رندالف که توی کشتی نبود، ولی تو با توجه به این برخورد بدی با کویینس و بونادیا و لوییس داشتی.»
این کتاب با ۴۲۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۳ هزار تومان انتشار یافته است.


منبع:

1400/03/17
12:32:50
5.0 / 5
1073
تگهای خبر: بازار , ترجمه , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ