رئیس دانشگاه علوم پزشكی یاسوج خبر داد

نخستین روز بدون فوت كرونائی كهگیلویه و بویراحمد بعد از چند ماه

نخستین روز بدون فوت كرونائی كهگیلویه و بویراحمد بعد از چند ماه

پرسی بلاگ: کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کروناویروس استان آگاهی داد.


پرویز یزدان پناه اضافه کرد: الان ۲۷۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونائی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۵ بیمار کرونائی قطعی بوده و ۱۸ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۳۶۴ نفر معادل ۸۹ درصد بهبود یافته گزارش شده است.
وی اشاره کرد: امروز ۳۲۳ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۶ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی و گچساران هستند.
یزدان پناه با اعلان اینکه همراهی مردم عامل مهم کاهش آمار و مرگ و میر ناشی از کروناویروس است، اظهار داشت: از همه مردم شریف استان می خواهم که نکات و سفارش های بهداشتی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت نمایند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و کنترل آن باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هر چند با شیب ملایم و نزولی آمار مبتلایان به کرونا در استان رو به رو بودیم اما بعد از رفع محدودیت ها بیشتر باید مراقب بود و صنوف باید با احتیاط بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه بیان کرد: چنانچه بی توجهی به دستورالعمل ها و تردد بی مورد در بازار اتفاق افتد، آمار باردیگر افزایش یافته و مجبور به اعمال محدودیت های بیشتری خواهیم بود.



1399/09/25
22:46:52
5.0 / 5
1194
تگهای خبر: بازار , بیمارستان , بیماری , سلول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ