فوتی های كووید-۱۹ در آمریكای لاتین از ۷۰ هزار نفر گذشت

فوتی های كووید-۱۹ در آمریكای لاتین از ۷۰ هزار نفر گذشت

پرسی بلاگ: آمارها حاكی از آنست كه موارد مبتلاشدن به بیماری كووید-19 در كشورهای آمریكای لاتین رو به افزایش است و تعداد فوتی ها از 70 هزار نفر فراتر رفته است.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، بررسی ها نشان میدهد بحران شیوع کروناویروس در کشورهای آمریکای لاتین به وضعیت نگران کننده ای رسیده به شکلی که موارد فوتی های ناشی از این بیماری تا روز گذشته (چهارشنبه) از ۷۰ هزار نفر فراتر رفت.
برزیل همچون کشورهای این منطقه است که تعداد قابل توجهی از موارد مبتلاشدن و فوتی های ناشی از بیماری کووید-۱۹ را گزارش کرده است. این کشور بعد از ایالات متحده بیشترین آمار مبتلایان را داراست و از نظر تعداد فوتی ها در رتبه سوم بعد از ایالات متحده و انگلیس قرار دارد.
همین طور طبق آمارها تعداد مبتلایان جدید که طی یک روز در مکزیک شناسایی شده اند به بالاترین رقم رسیده و عدد ۴۸۸۳ نفر گزارش شده است. تابحال بیش از ۱۲۹ هزار نفر در این کشور به کروناویروس آلوده شده و حدود ۱۵ هزار و ۳۵۷ نفر نیز جان خودرا از دست داده اند.
سازمان جهانی بهداشت (WHO) آمریکای لاتین را کانون جدید شیوع بیماری کروناویروس معرفی کرده است که ابتدا در چین شناسایی شد و به سرعت در کشورهای اروپایی و نقاط دیگر جهان گسترش یافت.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از خبرگزاری رویترز، همه گیری بیماری کووید-۱۹ در دیگر کشورهای این منطقه همچون پرو، شیلی و کلمبیا با سرعت رو به گسترش است.




منبع:

1399/03/22
13:52:53
5.0 / 5
2479
تگهای خبر: بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ