نظرسنجی شهرداری نشان داد:

تهرانی ها مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگر هستند

تهرانی ها مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگر هستند

به گزارش پرسی بلاگ شهرداری تهران اعلام نمود كه نتایج موج چهارم نظرسنجی دنشان می دهد، اغلب تهرانی ها مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگر هستند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران اعلام نمود: نتایج موج چهارم نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ایسپا نشان داده است اکثریت مردم تهران مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگرند. این نظرسنجی با نمونه ۱۰۴۲ نفر و در تاریخ ۲ تا ۴ اردیبهشت به صورت تلفنی در سطح شهر تهران انجام شده و نظر مردم تهران را درباره شروع عادی فعالیت­ها پرسیده است.
بر مبنای نتایج این نظرسنجی «ادامه ندادن مسابقات» با ۴۴ درصد و «ادامه بازی­ها بدون تماشاگر» با ۳۱ درصد انتخاب­های اول و دوم شهروندان تهرانی در مورد مسابقات فوتبال است. تنها ۲ درصد شهروندان موافق ادامه لیگ با حضور تماشاگرند. ۲۳ درصد شهروندان هم در این مورد نظری نداشته­ اند. در بین مردان، ۴۶ درصد موافق آخر لیگ و ۳۳ درصد خواستار ادامه آن بدون تماشاگرند. در بین جوانان ادامه مسابقات موافقان بیشتری دارد به نحویکه در میان مردان زیر ۳۰ سال، ۴۰ درصد موافق آخر لیگ و ۳۷ درصد موافق ادامه آن بدون تماشاگرند.




منبع:

1399/02/07
18:07:22
5.0 / 5
2891
تگهای خبر: اجتماعی , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ